SESLENİŞ Es rüzgar es! Es ki;dertlerim uçup gitsin uzaklara... Yağ yağmur yağ! Yağ ki;üzüntülerim karışsın okyanuslara... Doğ Güneş doğ! Doğ ki;ufkum genişlesin,yeniden başlayayım hayata... Gecemi süsleyen yıldızlar, daha fazla parlayın, Parlayın ki;bu gece en mutlu gecem olsun. Ay sende hep dolunay kal. Kal ki;kararmasın aydınlanan dünyam...
Bu sesleniş geçti içimden bu gece. Mutluluk,sevinç,özlem karıştı birbirine. Yüce dağlar,uzun yollar olsada aramızda, Birlik olursak,kimse duramaz karşımızda. Karanlıklar dağıldı,kederlerim kayboldu. Sonsuz bir umutla doldu içim, Kalbim bir başka çarpar oldu. Sabreden derviş misali, Kavuştum huzura,mutluluğa bende. Reyyhann
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESLENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESLENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Es rüzgar es! Es ki;dertlerim uçup gitsin uzaklara... Yağ yağmur yağ! Yağ ki;üzüntülerim karışsın okyanuslara... Doğ Güneş doğ! Doğ ki;ufkum genişlesin,yeniden başlayayım hayata... *** Senin bu Mevlana sevgisi taşıyan yüreğin kainatı sarar, sevgide sınır tanımaz dağlar kızı Reyhan.Kutlarım.
2007 yılı Dünyada Mevlana yılı olarak kutlanmaktadır.Evrensel insan sevgisi olan o büyük insanı dünya anladı.Bu hoş şiiriniz Şeb-i Aruz törenlerini bana hatırlattı.Muhteşem tadına doyum olmaz.Teşekkür ve selamlarımla efendim..