BEBEĞİM BENİM Uç mavi göklerde,dertler sana ulaşmasın. Gözlerindeki umut ışığı dilerim hiç solmasın. Sonsuza uzanan minik ellerin bebeğim Hiç boşta kalmasın hep dolsun taşsın.
Sen ki;güllerden güzel,dünyada en özel… Kalplere sevgi veren,aydınlık bir ışıksın. Yuvaları ayakta tutar Olmazsan mutsuzluğa boğulur yuvalar.
Her bahçenin çiçeğisin,mis kokulum. Her evin vazgeçilmezisin,güzel gözlüm. Senin için adanır adaklar bebeğim Sensiz boş kalıyor nice kucaklar,yıkılıyor ocaklar.
Korkusuzca bakıyorsun her zaman. Emirler yağdırıyorsun aman aman. Herkes senin emrinde bebeğim Ne istersen yaparız,sensin sultan.
Bebeğimsin,bebeğim benim. Yüce Rab’b imden hep seni diledim. Çok şükür kavuştum sana bebeğim Tek sensin heran özlediğim,sevdiğim. Reyyhann
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEBEĞİM BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEBEĞİM BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Reyhan Hanım, çok hoş, güzel bir şiir ve resim.. İçten gelen bir anne duası. (Ufak rötuşlarla kartpostal bile olur hani-yazık ki o da bitti) Allah hayırlı, uzun ömürlü, bol rızıklı eylesin, acısını göstermesin. Selam ve saygılar..
Korkusuzca bakıyorsun her zaman. Emirler yağdırıyorsun aman aman. Herkes senin emrinde bebeğim Ne istersen yaparız,sensin sultan.
Ana veya baba olmak o kadar güzel o kadar zevkli ve o kadar mükemmel bir şeyki,Yüce Mevla'nın en güzel hediyesi.Bunu ancak çocuğu olanlar anlayabilir.Babam bana derdi ki ''Oğlum,benim seni ne kadar sevdiğimi ancak baba olduğunda anlarsın''.Ne kadar doğruymuş bunu anladım.Allah kimseyi evlatsız bırakmasın ve evlat acısı tattırmasın ve hayırsız evlat vermesin.Sizi can-ı gönülden kutlarım Reyhan Hanım.Saygılarımla......
Çok hoştu, Allah herkesin yavrusuna ve tabi ki kendisine sağlıklı huzurlu uzun bir ömür versin inşallah, yüreğinize sağlık, kalemin daim olsun, sevgiyle kal...
Ancak bir şair anne dökebilir dizelere bebeğinine olan sevgisini.. çok anlamlı kelimelerle döktünüz dizelere sevginizi Allah bebeğinize ve size sağlık sıhhat huzur dolu bir yaşam nasip etsin bebeğinizle aranızdaki sevgi hiç bitmesin /gönülden tebrikler