(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu şiir beni aldı biryerlere götürdü hatta bir balkona bir çırpıda yazmıştım içimdeki duyguları canlı canlı şu an yaşıyormu bende bilmiyorum tebrikler can dost
bu kadar olur ancak yaa ....ne kadar uzun yazarsanız yazın hem manayı kaybetmiyorsunuz hemde okuyucuyu sıkmadan verebilecek en güzel duyguyu yaşatıyorsunuz ..şiir de bu değilmi zaten okuyucunun en güzel bir şekilde şiirdeki duyguyu yaşamasını sağlamak ve sıkılmadan okumak , anımsamak , anlamak , duyguları hissetmek... şiir le bütünleşmiş bir okuyucu ve her harfin mimarı , her sözcüğün sesi , her kelimenin haykırışı olan şairi anlamak ve uzaklık , yakınlık mesafe deyimini yıkıp aynı duyguları bir ortamda yaşıyor gibi yaşatmak...siz bunu başarıyorsunuz ....
Sebepsizce ismini yazdın deftere Sonra karaladın Kimse görmesin diye Aldım kalemi elinden, Yazdığın ismin sıcaklığı hâlâ üzerinde Bir isim de ben yazdım, Karaladım Aşkımı kimseler bilmesin diye…
ÇOK GÜZELDİ .FİNAL MUHTEŞEMDİ.TEBRİKLER VE SEVGİLER
KUTLADIM KALEMİ