(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNA!!! MARUZATIM VAR SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNA!!! MARUZATIM VAR SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşımda kırık,dökük bir ayna Maziden kalan anılar saklı orada Ayna... Söylermisin bana...
Bir acı denizinde kaybolan umutlarım Boşlukta sallanan emsalsiz yaralarım Ya masum hayallerim... Çok mu geldi senin dünyana...
Renk desem belli değil hüznünden Kirletilen çocuksu düşlerimden Sahi kaç yüzü vardı renklerin Hayata maal olan dillerin...
Dün:Sonbaharın renkleriydi yüzün. Bu gün ise yemyeşil bürünmüş. Denizin mavisi her kulaçta ayrı bir renk Her dalga biraz daha yansıtıyor seni...
Bulutlardan gözlerime bir örtü Güneş çekildi aradan Gri renkler hakim sürdü Sıyrılan ufkumdu ruhumdan...
Düşlerimin kaçıncı halleri Başka bir sima bende ki Kalabalık içinde seçilen Sahi!! Bu benmiyim?
Ayna!ya vurduğunda şavkım renkler belirleşir türlüsünden.içlerinden gri en çok beni seven
YAZAN:KADER OYUNCUSU 07/04/2010 İZMİR
Evet aynalar yalan söylemez, onlar gerçeğin ta kendisi her devrinde kendine göre güzellikleri var aynalarada küsülmez şairemizin anlamlı ve güzel dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.