Okuduğunuz şiir 25.8.2007 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
soy
pazar arabasının manzaralı yerinde cacık olmaya giderken orta sınıf bir eve yere çöp atıp tükürenleri görünce sevindi yeşil derili hıyar tükenmeyecek dedi soyumuz bir sürü türümüz var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
soy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
soy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hıyar bolluğunda bostan korkuluğu olarak yaşayanlara sormak gerek... korkunun ve ataletin alışkınlarını yitirmeme kaygısından kaynaklanan hıyar yaftasını... Vallahi güzel bir hicivsel yaklaşım şairi kutlamak gerek... Ben hıyar sınıfının hangi tabakasına giriyorum derken, vallahi hiç kimse üstüne almıyor ya hıyarlığını bile bile o biraz garibime gidiyor... Yüreğine sağlık
şiir ancak bu kadar olur altına açık söylüyorum şiirin altına yaz orhan veli diye. buna herkes şiir deyip şiir programlarında okur.tebrikler. takmayın kafanıza. sevgiler
Vallahi Afet Abla içinden gelerek şiir demese de bal gibi şiir be..Bence şiirden beklediğimiz ne? Biraz buna bakmalı. Bir duyguyu, bir düşünceyi, hatta bir espriyi güzelce dile getiriyorsa o şiir değilde nedir. İlla deniz derya mı olmalı, Damla da ondan değil midir? Arife işaret yetmez mi? Saygıyla dostum, "hoş"ça kal!
Hiciv Sanatını çok güzel getirdiniz buraya. Sağ olunuz, var olunuz. Harikulade olmuş. "Bekleyin" dediği için puan vermekten mahrumum. Aksi halde 5 tam ve üzeri olmasını dilerdim. Neden puan verilemiyor? Sınırlı mı puan vermek? Cevap alamadım idareden. Bilen bilgilendirirse bir parça bilgi edinmiş olurum, efendim. Saygılarımla...
Bazen tuzlamak lazım hıyarları.