Mayısın ondördünde annelik duygusunu, Doğumumla tadarken ben dünyaya gelmişim. Hüzünlü gecelerin çekerken kaygısını, Gözyaşları içinde sen ağlarken gülmüşüm.
Mutluluğumsun benim canıma can verensin, Annelerin güzeli sen hep öylesin öyle. Ömürden ömür alıp yollarıma serensin, Ne kadar büyüsem de çocuk kalırım böyle.
Sevgiler sende doğmuş yine sende kalacak, Cennetten gönderilen Meleklerden yücesin. Sana muhtacım anne kapımı kim çalacak, Nûe salkımı yüzünle yüreğimde ece’sin.
Dilim tutulur inan sana söz söyleyemem, Gözlerinde gül açsın yüreğin sevgi dolsun. Ömrümü versem sana hakkını ödeyemem, Senede bir gün değil her günün böyle olsun.
Çok sevdiğim Kubilay yavrumuzun annesine ve tüm annelere, Anneler gününüz kutlu olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NÛR SALKIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NÛR SALKIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba,anne gibis va mı acaba...Bu sabah arabada çocuklar şarkı söylüyorlardı: "bütün annneleri toplasam bir sen olmazsın anne" gibi ...anne tılsımlı sözcük...Böyle bir sözcüğün ince...nadide söylemlerle ifade edilmesi...Sevgi yüklenmesi ne kadar anlamlı...Ne kadar kıymetli ne kadar isabetli...Bütün güzelliklerin en'lerini hak eden annelere her şeyin en güzeli layık elbette...Şiiriniz çok anlamlı...özgün...yüreğinizden kopan duygularla sözcükler ne kadar kıymetlenmiş...Belli ki annenize hak ettiği cevabı vermişsiniz...İçten smimi duygularla böyle bir anlamlı günde annelere verilebilecek en güzel ödül ...Çok tebrik ediyorum ...Saygı ile...Entellektüel.
Dilim tutulur inan sana söz söyleyemem, Gözlerinde gül açsın yüreğin sevgi dolsun. Ömrümü versem sana hakkını ödeyemem, Senede bir gün değil her günün böyle olsun.