(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Günlerdeki Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Günlerdeki Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üzgünün güne gülümsemek için cabaladım üzgün olarak yağan yağmurla bitti. hiç bir şey eskisi gibi olmayacak biri isterken diğeri başka havada yada yerde ise boşa kürek çekmenin anlamı olmadığı için ortak paydalar unutulmuş dolduracak yerde boşaltıyoruz tertemiz duygularımızı kirletip hiçe sayark ... buyrun buluşalım bu halde...
neresi iç rahatlatıcı ki bidiğiniz şeylerin yerine başka şeyler konmuş ..fakat eğer size zarar vermedi ise yada bir zaman güven duymuşsanız o acıdan olabilir hangi pencere doğru kararsızım...
Yaz bir kağıda Önce kendi ismini Sonra benimkini. Kalan boşlukları Ben doldururum Bir şişe şarap, Biraz peynir, Ve sohbet ile. Akşam güzel olacak....
Öyle ortamlar gitikçe azalmakta ,saygı değer şair dostlar ile muhabbet günlerini bile arar olduk...zorlu bir yaşam şarap bile bulamaz olduk.....Mükemmel şiirini ve yüreğini kutlarım. Saygılarımla
Hayat en güzel bölümlerini en başa koymuş (Belki de bu yüzden insanlar hayalkırıklığı içinde yaşıyorlar). Şarapla sohbetin sabaha kadar sürdüğü dönemler çoğumuzun geçmişinde kalmakta (O anların hayalleriyle böyle dizeler yazıyoruz). Bir gün, o kadar bol zamanı tekrar bulabilmek dileğiyle (Bulduğumuzda da yalnız olmamamız gerekiyor tabi). Teşekkür ederim güzel yorumunuziçin. Saygılarımla.
Dünkü şiiri atlamışım. Bu sefer daha dikkatli olayım. Boş bir kağıt, ve yan yana iki isim. Adı geçen içecek o kağıdı doldurmada ne yönde bir fayda sağlar hiç bilmiyorum. Belki ayık kafayla yazılsa daha gerçekçi bir metin çıkacak. Uyuşmuş bir beyin daha mı arabesk şeyler söyler diye düşünüyorum. İsimler Ahmet ile Mehmet olabileceği gibi, Ahmet ile Ayşe de olabilir, o halde sohbetin muhtevasını sanırım ancak "öykü" de görebiliriz:) Şiirler kısa, ama hakikaten geniş bir ufuk seriyor okuyucunun önüne.
Şu aralar deliler gibi çalışmam lazım ve tüm sohbetlerimi erteledim (Çalışmam lazım da ben ne yapıyorum, Defter'e yazıyorum). Sabah kalktığımda bunu ne kadar özlediğimi farkettim.
Kadehler ve sohbet... Sabaha kadar sürünce, gözlerin açılması da çay vaktini buluyor. Daha güzel bir hayat mı olur? Bir sohbetten diğer sohbete geçiyor zaman, ikincisinde kurabiye filan da var. Sevgilerimle.