Sen, rakı şişeleri, devirirken her gece Dostlarınla beraber, köhne bir meyhanede Ben ansiklopediler, devirirdim sessizce Gemerek’te kitapla, dolu kütüphanede
Kuyruk acın var diye, bana sataşıp durma Bak! Soner’in tokatı, inaan! çok ağır olur Beni her gördüğünde, öfkeden de kudurma Tokatımın sesinden, kulağın sağır olur
Sarhoşken şiir yazma! elinden kaza çıkar Kalemi, hokka diye, yanlış yere sokarsın Kör olup gözlerinden, kağıda kanlar akar Hakikate kör olmuş, nankör gibi yaşarsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAKI ŞİŞELERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAKI ŞİŞELERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kolay olmayacak elbet üzüleceksin...Kolay olmayacak elbet sinirleneceksin...Kolay olmayacak elbet kaybedeceksin...ama hiç kimse sendeki üzüntünün,sinirinin ve kaybedişlerinin tadına,anlamına,manasına ulaşamayacak....Saygıyla....
Ben ansiklopediler, devirirdim sessizce Gemerek’te kitapla, dolu kütüphanede
Ne oluyor filozof böyle sizi kim üzüp duruyor yakışıyormu böylesi bilge birini üzmek. Boşverin siz demekki kıskanılıyorsunuz ... Hiç aldırmayın doğru bildiğiniz yolda ilerleyin.. siz değerli kültürlü ve dahası kalbi imanlı kardeşim oğlumsun seni taktir edenlere çevir yüzünü boş ver gerisini... Selamlar Saygılar,,,,,,,,,,,,,, Allaha emanet olllllllllllllllllll.................
Nasıl yaşarsanız öyle ölürsünüz, nasıl ölürseniz öyle haşrolunursunuz... Seni takdir edenler var biliyorsun, sende Onlara layık olmaya çalışırsın..En önce de Yaradana.Seni böyle yarattığı için binlerce kez şükrederek.. Slm ve dualarla kal kardeşim...ESRA
Herşey 1 ile başlar.Sanırım Birine bir mektup yazılmış fakat,tum serkeşlere tüm dil ehlinin duygusunu yüklenmiş şiir. Söyleyiştede Bir in tesiri var.Sözün sülalesi BİRDEN söylenmiş.Kahkahalarla okudum şiirinizi.Okuyan herkeste tebessüm olacağına da gani yüreğim.Ellerinize sağlık.Taşın düştüğü yerden Küfür yerine TEFEKKÜR filizlenir inşallah.El ve yüreğinize sağlık kardeş.
can dostum tebrik ederim çok kızmış alevler sarmış bedeninizi... bu isyanda çağlayan yürekten çok güel dizeler okudum.. kutluyorum sevgı ve saygılarımla...
Değerli Soner hocam; bu mükemmel şiirinize ve güzel düşüncelerinize hayran kaldım. Evet cok haklısınız çekemeyen insanda çok olur, iste onlara lafınız şu olsun, beni çekemeyenler anten taksin:) Saygılar hocam, yüreğinize, kaleminıze sağlık.
Cnım hocam Adnan, çok teşekkür ederim böyle düşünüyorsanız ne mutlu bana. Allah razı olsun sizlerden, ben içimden gelenleri aktardım hocam, Hakk'a emanet olunz inşallah... Sizleri favorilerime aldım :)
Aklı selim gençliğe hayatı borçlanmak bu olsa gerek.Serhat can hakikaten teşekkür ederim.İnsan gittiği yere HUZUR götüre bilendir.Burada huzur var.tekrar teşekkür.
Sen, rakı şişeleri, devirirken her gece Dostlarınla beraber, köhne bir meyhanede Ben ansiklopediler, devirirdim sessizce Gemerek’te kitapla, dolu kütüphanede
Kuyruk acın var diye, bana sataşıp durma Bak! Soner’in tokatı, inaan! çok ağır olur Beni her gördüğünde, öfkeden de kudurma Tokatımın sesinden, kulağın sağır olur
Sarhoşken şiir yazma! elinden kaza çıkar Kalemi, hokka diye, yanlış yere sokarsın Kör olup gözlerinden, kağıda kanlar akar Hakikate kör olmuş, bir kör gibi yaşarsın
Birileri dokunmuşlar bam teline,şair taşı yerine koymuş,ne yazıkki bu tip densizler kendisini bir şey sanıp uzanıyorlar kollarının uzandığı yere.Halbuki edepli ve adablı olmak kadar güzel ne var.Dökmekse bizde dahada beter döker hemde sıkar..Kutlarım şairim
İnsanları kırıp dökmek aşağılamak kime ne kazandırırki anlamıyorum inan kardeşim ... Birilerini üzmek neden bu kadar kolay farzedilip elini vicdanından nasıl çekerler hiç mi hiç anlamıyorum... Hatta vebal almak bu kadar kolay mı bertaraf edilir aklım almıyor... Ne kazandıklarını sanırlar acaba çok merak ediyorum.