Ayrılığın verdiği acı berbat bir gülümseme oldu içimde Sonbaharda dökülen yapraklardan fal açtım kendime Seviyor dedi son dökülen kavak agacının yapragı Seviyor dedi ama bir şüphesi var gibiydi Bedi benzi atmış sararmış ve solmuş önümde Birşeylerden korkuyordu sanki o da benim gibi Korkusu sahip oldugu daldan ebediyen düşmekti. Bir korkusuda sessizce gelen rüzgarın Kendisini alıpta başka yerlere götürmesi O da biliyordu ayrıldıktan sonra toprak olacagını Oda biliyordu kavak agacında yeni yapraklar acacagını Son umuttu belki kayboluş ve yokoluş. Bende bir kavak agacı sevmiştim. Ona sıkı sıkı tutunurken birden kopup ayrıldım. Yapraktım ben aşktım aşıktım. Kavak agacının dallarından başka yerede tutunamazdım. Bir rüzgar bekledim hemde en kuvvetli bir rüzgarı Beni alıpta başka diyarlara savurmasını Yaşayamazdım bir ilkbaharı daha dayanamazdım. Bir başka dalada o şekilde sımsıkı sarılamazdım. Ayrıldıgım ağaçta yeni yapraklar açmadan Bir son umuttu belki kayboluş ve yokoluş.
OKAN GÜNER ...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayboluş ve Yokoluş ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayboluş ve Yokoluş ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.