(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,,,,,GÖZLERİN,,,,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,,,,,GÖZLERİN,,,,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uçurumlar ne kadar uzak olursa olsun, el tutulmasada, gözden düşülmede bence yürekte alınan yer önemlidir. yürekteki yerinizin hiç kaybolmaması dileklerimle..
Gözlerin; Yusuf zindanı.. Bir düş görüyorum düşümde gözlerine düşüyorum... Kendim yorumlayıp kendi düşümü beraatıma karar veriyorum çıkıyorum gözlerinden... Kuraklık başlıyor asyanın en mahrem yaylalarında en güzel kelimelerimi kuşanmış toynakları ateş saçan ap ak atlarla dörtnala geliyorum yeşil gözlerine doğru... Gözlerin; Babamın ak alnı anamın duaları kadar saf temiz derin... Ben her dem gözlerindeyim... Gözlerin; İstanbul!! Atları denizden kadırgaları karadan yürütüyorum.Tüm olmazları olur edenin gücüne sığınıp ve dua isteyip aksakallardan duruyorum gözlerinin önünde. "Ya sen beni al Ya da ben seni" diyorum ve bir adım Fatih oluyor o demde.. Gözlerinin peşinde devr ediyorum alemi ve zamanı gözlerinden başlıyorum yolculuğa ve gide gide gözlerinde bitiyor yolculuğum diyen çok ama çok hoş mısralardı sevgili şâirem.tebrik ederim can-ı gönülden kâlemkâr2ıom.Sevgiyle kalın hoş kalın sevgili şâirem.