(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK SÖYLENCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK SÖYLENCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık değerli kardeşim. Yüreğinizin güzelliğini satırlarınızda görüyoruz. Kaleminiz daim, yaşamınız mutlu ve umutlu olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
şiirin hakettiği yeri bulmuş. daha iyilerine inşallah dergiden benim de haberim yok arkadaş. başkanı aramaya çekiniyorum. millet tatil yaparken şimdi bana iş çıkar diye hatırlanmak bile istemiyorum. zaten birkaç gündür rahatsızdım, deftere de çocuklar eklediler bir şeyler. bir kaç gün sonra da afyona gidiyorum. bir zaman yokum dergi çıkarsa elbet gelir. tatil olduğu için gecikiyor sadece. mersinden selamlar.
yaralarımı avuçlayıp gidiyor olacağım sessizlik hükümlüyken gönlümün denizinde bütün renklere birer sitem ekledim en sessiz yerimi defalarca yakarken ölümsüz bir aşkın masalını dinledim
aşka dair bir sınır koyabiliyorsak tabi...
çok geç kaldım ben bu şiire, geç olsun güç olmasın... sevgilerimle...