(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefensiz İmbik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefensiz İmbik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne çok kan be kan öldürüyor bu kavga ikimizi..şimdi ustura ağzına dayalı bir kaç kelime...seni sarf etmek mi bunlar,yoksa yadetmesi bile yok oluşa sebep bir sevmenin tümcelerini mi...
öylesi tutuk kalmak,yamalı gülüşlerimiz arasında..kalabalıklardan ruhruzca ve sıyrılırcasına akıp geçmek,şuursuzca...yasemen kokularını içine çekmek gibi,derin,fütursuz ama kekre bir tını üzerimize sinen...
ve şimdi..muhtemelen...gecesine sığamadığın bir şehrin kollarındasın...gökyüzünden kuşlarının,bahçelerden lalezarlarının,gövdesinden denizinin ve herşeyinden benim kaçtığım bir şehrin kollarında...
acımak;işte o şehirden alıp başını giderken,ardına dönüp bakma isteiğine şiddetle engel olmaktı sanırım..
ve sonrası...alıntı....
Sizi okumak şiirin nabzında papatya kokulu mayıslar biriktirmek gibi kaleminiz her harfiniz değerdir teşekkür ediyorum saygım ve sevgimle...
Değerli dost merhaba ,yüreğiniz dizelere coşmuş efendim şiirin oldukca ekileyiciydi , bu güzel çalışmayı beğeniyle okudum ve büyük haz alarak, başarıların daim geleceğin aydınlık olsun. Saygilarimla
Şairler hep efkarlıdırlar.Çoğu zaman hüzün içer..Nedendir bilmem ama böyledirler işte. Bizler de onları öyle kabul ederiz. Anlarız...biliriz...yürek sesini.. Tebrikler şair dost.. Bahar geldi..Kaleminiz menevşe regine boyansın :)) Menevşeler hep gülerler...güneşe bakar iken.. Saygımla
Yaşama direnmeyi acıların ve yalnızlığımızın büyüklüğüyle ölçeriz çoğu kez ve gitmek isteriz ki; bilinmedik bir yere,bilinmedik bir zamana oysa bu istemde aslında sadece kendimizden kaçıştır çünkü insanla başlayan tüm yolculuklarımız sonunda insanda bitecektir....
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle...
Sevgili Mehtap Hanımcığım, şiir bir kerede vuruyor. Acı ve gözyaşı ucu umuda açık..Nereden bakarsak bakalım yine hüzün..Çok kutluyor sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
Altan imzalı bir eser daha okumanın hazzı başkaydı bu sayfadan gelen sese odaklanır gözlerim çünkü şiiri seviyorum yazan kalem döktürünce farklı oluyor saygılarımla
ağzımda dilimin doğru söyleyen kısmı tüm zamirlerim ince esin kaynağı gül İsrafil! ! ! saçımı uzattım ki kendimi boğayım kalemimin ucu açık ki kelimeleri kanatayım ...
mutlu cenazeler üzgün cenazeler suskun düşünür cenazeler güler yüzlü, güzel giysili, obur cenazeler belirli saatlerin duraklarında ve geçici ışıkların kuşkulu zemininde ve boşunalığın çürük meyvalarını satın alma şehvetinde... ah, kavşaklarda ne insanlar var olayları merak ediyorlar ve bu, dur düdüklerinin sesi zamanın dişlisi altında bir k/adın ezilmesi...
-Ölmeden de dirilmez ki!... -Kim? Kim ölmeden dirilmez?... -Umutları tükenir gibi görünse de duaları bitmemiş; aminler duyulsa da ümitleri solmamış, yalnızlık içinde kalabalık ve kalabalıklar içinde bir başına kim varsa!... -Anlamadım!... -Neyi anladık ki?!... Ve anladık zannettiklerimizi nasıl?... Ne zaman anladık anlaşılmazı ve neden anlayamadık anlaşılır olanı?... Nerede olduğumuzu bir türlü anlamadık ve kimle, kiminle olduğumuzu?... Anlamadık, ağlamadık, anlayamadık!... -Tamam işte!... Ben de onu diyorum!... -Güzel, o halde yok bir sorun!!!...
Ruhunuza afiyetler... Muhabbetle vesselam...
sır tarafından 4/27/2011 3:40:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
ölüm adınsa ey kadın duaların bakidir tanrı katında bırak kefensiz imbikleri sabrın yeter geceye mıhlanan umuduna. ve şimali boyayan kan, arşın koynuna gömülür artık senin adın kadındır adın duamdır her an.
öylesi tutuk kalmak,yamalı gülüşlerimiz arasında..kalabalıklardan ruhruzca ve sıyrılırcasına akıp geçmek,şuursuzca...yasemen kokularını içine çekmek gibi,derin,fütursuz ama kekre bir tını üzerimize sinen...
ve şimdi..muhtemelen...gecesine sığamadığın bir şehrin kollarındasın...gökyüzünden kuşlarının,bahçelerden lalezarlarının,gövdesinden denizinin ve herşeyinden benim kaçtığım bir şehrin kollarında...
acımak;işte o şehirden alıp başını giderken,ardına dönüp bakma isteiğine şiddetle engel olmaktı sanırım..
ve sonrası...alıntı....
Sizi okumak şiirin nabzında papatya kokulu mayıslar biriktirmek gibi kaleminiz her harfiniz değerdir teşekkür ediyorum saygım ve sevgimle...