Ölüm nasıl birşey, Gözlerin kapanır,nefesin kesilir, Tabutun içinde ,kefenin büzülür, O gün herkes,tek sana üzülür.
Mezarın kazılır, Taşına, ruhuna Fatiha yazılır Yürekler bükülür, Üstüne suyun dökülür,
O zaman başlar sahi hayat, Tuttuysan oruç,verdiysen zekat Kıldıysan namaz,günde 40 rekat Kul hakkı yemeden, aldıysan mükafaat
Kelimeyi şahaadet getirdiysen Ömrü iyilik ,güzellik ve ibadetle bitirdiysen Fakire , yetime yardım eli verdiysen O zaman derler ki sana ,sen huzurluca yat Hayırlı olsun sana ,sonsuz hayat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYIRLI OLSUN SONSUZ HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYIRLI OLSUN SONSUZ HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ GÜZEL OLDUĞU KADAR TEMANIZDA ÇOK GÜZELDİ. ALLAH HEPİMİZE EN HAYIRLISINI VERSİN. HER NE KADAR BAZILARI ÖLÜMÜN YÜZÜ SOĞUK DESELERDE BENCE DEĞİL. DİZELERİNİZDE BAHSETTİKLERİNİZİ YERİNE GETİREN BİR KUL İÇİN HİÇ DE SOĞUK DEĞİL. İNSAN HER ZAMAN ÖLÜMÜ HATIRLAMALI Kİ SONUNU ONA GÖRE AYARLAMALI... SAYGILARIMLA...
ölüm....ne güzel şey...bazıları soguk görsede ...oysa kara topraga uzanmak ve bu dünyadan kurtulmak ......güzel şiirinizi kutlarım...mevlam cümlemizi salih.iyi kullarından eylesin..amin...
O zaman başlar sahi hayat, Tuttuysan oruç,verdiysen zekat Kıldıysan namaz,günde 40 rekat Kul hakkı yemeden, aldıysan mükafaat
Kelimeyi şahaadet getirdiysen Ömrü iyilik ,güzellik ve ibadetle bitirdiysen Fakire , yetime yardım eli verdiysen O zaman derler ki sana ,sen huzurluca yat Hayırlı olsun sana ,sonsuz hayat.
mevla kul hakkıyla huzura gelenlerden eylemesin ebedi hatırlatan ve yapılması ruhuda dinlendiren emir ve yasakları şiire terennüm ettiren kaleme teşekkür efendimizin sancağı altında burada bir arada olduğumuz gibi beraber olma temennisiyle dua eder dua bekleriz...