Seni sevebilmek... Öyle zor ki senin hayalinle seni sevebilmek Öyle zor ki her gün seni, sensizliği yıldızlara anlatmak Her gün çeşitli korkuların yanında en büyük korku Ağır basarken, seri katiliyle uğraşmak... Seninle yaşamak... Hani insan ölürken nefes alamaz ya Boğazına birşey takılır yutkunamaz Taşıdığı ruh bile ağır gelir bedenini Sende öylesin bende, sensizlik öyle birşey işte... Senin hayalini kurabilmek... Yıldızlar dost olur bana, güneş akrabam Sensizlik ateş olur yanar bağrımda Ay, bütün görkemiyle ışık saçar geceme Hayalin yanı başımda, ellerin ellerimde... Gözlerinde dünya kurmak... O dünyada sadece sen ve ben O güne kadar yaşadığımız yalnızlığın inadına... Bir düşten ibaret olan kara sevdamın masumluğuna O güzel gözlerine bakarken hayatın tadına varmak Hayatı doya doya seninle "yaşıyorum" diyebilmek...( S.A)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMKANSIZIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMKANSIZIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.