Kaybolurum sensiz karanlıklarda nur yüzlüm Sana mı garezi yelkovanın Yoksun diye yerinde sayıyor Sıyırmıyor üzerinden siyah elbisesini dünya Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Günler mi karanlık, gece mi ? Yoksa, sensizlik mi siyahın en koyusu ?
Kaybolurum sensiz kalabalıklarda nur yüzlüm Dönmüyor dünya, etrafta çıt yok Vurmuyor yüreğimin kulağına Ne bir ses, ne bir nefes Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Kainat mı dilsiz ? Yüreğimin kulağı mı sağır ? Yoksa sensizlik mi sesi yutan girdap ?
Kaybolurum sensiz baharlarda nur yüzlüm Açmıyor yüreğimin toprağında ne papatya ne gül Kaybolmuş kelebek, arı Kanat çırpmıyor kırlangıç, ötmüyor seher vaktinin bülbülü Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Mevsim mi kış ? Çiçekler mi mevsime küs ? Yoksa sensizlik mi yok eden baharı ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBOLURUM SENSİZ NUR YÜZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBOLURUM SENSİZ NUR YÜZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaybolurum sensiz baharlarda nur yüzlüm Açmıyor yüreğimin toprağında ne papatya ne gül Kaybolmuş kelebek, arı Kanat çırpmıyor kırlangıç, ötmüyor seher vaktinin bülbülü Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Mevsim mi kış ? Çiçekler mi mevsime küs ? Yoksa sensizlik mi yok eden baharı ?
Kaybolurum sensiz derken; yokluğunu hayal etmek bile ne güç benim için ah bir bilebilsen diyordu nağmeler... Güzel bir seslenişti şiiriniz.Bütün kalbimle kutluyorum Nil hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Kaybolurum sensiz kalabalıklarda nur yüzlüm Dönmüyor dünya, etrafta çıt yok Vurmuyor yüreğimin kulağına Ne bir ses, ne bir nefes Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Kainat mı dilsiz ? Yüreğimin kulağı mı sağır ? Yoksa sensizlik mi sesi yutan girdap ?
Çok güzel anlatımdı ve güzel dizelerdi saygım sevgim yüreginize arkadaşım........
Kaybolurum sensiz baharlarda nur yüzlüm Açmıyor yüreğimin toprağında ne papatya ne gül Kaybolmuş kelebek, arı Kanat çırpmıyor kırlangıç, ötmüyor seher vaktinin bülbülü Ben sana tutsak Ben sana yaralı Adını sen koy Mevsim mi kış ? Çiçekler mi mevsime küs ? Yoksa sensizlik mi yok eden baharı ?
Kaybolurum sensiz nur yüzlüm...
Böylesi güzel duyguları yazan yüreğinizi kutlarım arkadaşım sevgiler..
Bozok60 tarafından 4/25/2011 7:02:39 AM zamanında düzenlenmiştir.