(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
23 NİSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
23 NİSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yarınlarından emin olmayan nasıl mutlu olabilir..yarım kalmış kalem isteyen gözlerinden çaresizlik akan köşebaşlarında mendil satan araba camını silen minik ve masum gönüller nasıl mutlu olabilir.. japonların çok beğendiğim bir atasözleri vardır..geleceği çocuklardan ödünç aldık.. duyarlı kalem daim ol daim yaz.. saygılarım tebriklerimle...
Bu ağırlığı kaldırabilecek gücümüz yok hocam vebal büyük, ne yazacağımı da bilemedim en çok çocuklar yara alıyor büyüklerin savaşlarından, hırslarından selamlarla
İnan utandım yazdıklarından sevgili arkadaşım,biz böyle yönetilmemeli ve bu çocuklar böyle resimdeki gibi olmamalıydı,sevgi dolu yüregin var olsun..............
sevgili dost insan oğlunun kullanma duygusu egosu ile birleştiğinde kendisini kullanmaya başlar ve de hiç aldırmadan yalnızca kitap yazan olumayan laf ebesi olan bu zamanda insan oğlu,malesef kendi eserini kendisi ya alkışlar ya da lanetler. kutlarım sizi güzel bir konu. Belkide her gün 23 nisan olmalıydı,bütün günler her gün olmalıydı.
Muhteşem!..İnsanın yaratılışına uygun olarak yaşamasına bağlıdır aslında neşe dolması...Güzel yarınlara kavuşması...Hayatının bayram tadında geçebilmesi...Yıllardan bu yana dünya yörüngesi üzerinde aynı denge ve süreçte sürdürmede varlığını.Onu bile yörüngesinden çıkartmak isteyenler bilinçsiz insanlarımız değil mi zaten?Kendi kabahatimizi dünyaya yükleyip batsın bu dünya yerine kendimize çeki düzen versek...Yaşantımızın meyvelerine verilmesi gereken gıdaları sunarak onları daha güzel yetiştirsek..Gıda derken manevi gıdalardan da bahsediyorum.Sadece mideyi dolduranlardan değil, dimağları açan manevi gıdalardan da bahsediyorum.Affedilmesi zor şeyler yaşıyoruz dünyamızda.Evlat babadan razı olmadığını, komşu komşudan razı olmadığını, arkadaş arkadaştan razı olmadığını söylediği zaman o büyük günde acaba kaçacak bir yerimiz olabilecek mi?Verecek bir cevabımız olabilecek mi?Mazeretimiz var mı? Yansın bu dünya demek yeterli mi?Zaten yanıyor dünyamız? Söndürüleceği günler yakındır inşallah.O büyük gün de çok yakın...Kısacık da olsa çok şey hatırlattığınız için çok müteşekkiriz.Var olsun yazan kaleminiz.Saygılarım sonsuz.
Affet bizi çocuk……. , , affet ki rahat uyuyalım zaten öyle rahatız ki...sorma sen aç sen sevgisiz sen okulsuz sen belki annesiz babasız sokaklarda yaşarken biz öyle duyarsızız ki...
ne olur affet bizi çocuk..! üzgünüm bu gün 23 NİSAN