Asıl bayram defter sağdan verildiği gündür. Rahmanın rızasına erildiği gündür, Müminin can verip Allah için vurulduğu gündür. Gel eey şahadet kanayan yaramı dindir.
selam ve dua ile. Furkan Evren Nezir. 22_04_20011_00.42. Rotterdam/Hollanda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM.......> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM.......> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asil bayram defter sagdan verildigi gundur. Rahmanin rizasina erildigi gundur, Muminin can verip Allah icin vuruldugu gundur. Gel eey sahadet kanayan yarami dindir.
sahitlik yapmak vahye, bu ugurda candan gecmek cani verebilmeyi goze almak ve goz kirpmadan Allah icin can verebilmek, Rabbim katinda en hosnut olsa gerekki. Allah kuranda,
[002.154] [DI] Allah yolunda öldürülenlere «Ölüler» demeyin, zira onlar diridirler, fakat siz farkında değilsiniz.
der,rabbimin istedigi sekilde sehid olmayi rabbim nasib eder insalllah, tum muminlere., yorum icin yurekten tesekurler.
Rahmanin rizasina erildigi gundur,
Muminin can verip Allah icin vuruldugu gundur.
Gel eey sahadet kanayan yarami dindir.
inşallah ... yüreğinize sağlık..