Gün doğdu Aradığımız aydınlığı bulduk Sonra denizin konusu geldi buram buram Güneşin doğuşunu gördük Seslenmiş biri bize ama duymadık sesini Ormanda yürüdük, ağaçlarla konuştuk Kulağımızdaydı hala onun sesi El salladık bulutlara Bekledik, ama gelmedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arayış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arayış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün doğdu Aradığımız aydınlığı bulduk Sonra denizin konusu geldi buram buram Güneşin doğuşunu gördük Seslenmiş biri bize ama duymadık sesini Ormanda yürüdük, ağaçlarla konuştuk Kulağımızdaydı hala onun sesi El salladık bulutlara Bekledik, ama gelmedi.
Boşluğa düşmüş ardıl kelıemelr gibi, kendınce bır kurgusu ve öykusu var ama. Okurda aynı duyguyu tam olarak aksedemıyor. Sanki biraz aceleye gelmiş dizeler. Üzerinde durulursa daha guzel bır eser ortaya cıkacaktır. Anlatımda öznel bir tanımlamaya ıhtıyac duyuluyor. Gündoğdu ve güneşin doğuşunu gördük tekrara düşürmüşlük hissi uyandırıyor.
Aradığımız aydınlığı bulduk
Sonra denizin konusu geldi buram buram
Güneşin doğuşunu gördük
Seslenmiş biri bize ama duymadık sesini
Ormanda yürüdük, ağaçlarla konuştuk
Kulağımızdaydı hala onun sesi
El salladık bulutlara
Bekledik, ama gelmedi.
KISSADAN HİSSE GÜZEL DİZELERDİ DOST,KUTLARIM...