(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevmek böyle işte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevmek böyle işte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir dünyasına yeni katılmışsınız ne güzel,kutlarım Umut Bey.ve de samimi yürekten dökülmüş dizeler.asl olan da odur yolunuz açık olsun...dürüstçe yazılanı anlar yürekler...yazdıklarının ve söylediklerinin arkasında durmalı insan,ve de kendisine yapılmasını istemediğini başkasına yapmamalı...sevgisine sahip çıkmalı...tekrar tebrik ederim.
durdu can tarafından 4/30/2011 10:03:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok tşk ederim şiirlerimin begenilmesi güzel bir motivasyon ve büyük bir mutluluk bunlarda şiirlerimin devamı için güzel bir teşvik benim için. yorumunuz için tşk ederim saygılar ....
nasıl başladı anlamdım ne oluyor diye kalbime soramadım ilk başda heves sandım
tanıyınca anladım sohbet edince baglandım allah bozmasın çok şanslıyım ...
********************* Bir kadını sevmekle baslar her şey ama, bir kadını tanımakla varılır hayatın sırrına. Bir kadını tanımaya soyunmak zor ama keyifli bir yolculuğa çıkmaktır. Dört mevsimi bir yürekte buluşturur, bu yüzden de sürekli şaşırtırlar. Sürprizlerin ardı arkası kesilmez. Zordur anlamak onları. Benzemek gerekir anlayabilmek için belki de! Kendi zekâsını hatırlatanları sever, sevgisini göstermekten ürkmeyenleri, sürprizlere hazırlıklı olanları bir de. Muson yağmurları gibi yağarken, Sahra' da çöl fırtınası koparıp ardından güneş olup ısıtabilirler. Dedim ya bir dünyadır kadınlar, yürekleriyle konuşan, gözleriyle gülen... UMUDUM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ TEBRİKLER SANA...
baki bey bu arada son şiiriniz VUSLAT' a yorum yazmak istiyorum,yazıyorum bir türlü gönderemiyorum..acaba bilgisayarımda mı bir sorun var anlayamadım...yoksa başka bir şey mi ...ama buradan yazayım bari..VUSLATINIZ hayırlı olsun...duygularla oynayarak,dürüst olmadan yaşanıyorsa bazı şeyler ömrü uzun olmuyor,dilerim sizin ki öyle değildir..tekrar MUTLULUKLAR...
ne kadar güzel yazmışsınız baki bey,bende katılıyorum dediklerinize...kadın ruhundan çok iyi anlıyorsunuz gerçekten...kadınlar anadır,yardır,almadan veren sevilmeden seven tek varlıktır,ALLAH sadece ana olacak kadına verir bu duyguyu...
tşk ederim baki abi yorumda süper hatta olaganüstü bence sen gerçek bir şairsin şiir yazmak için gerekli 1cisi duygu 2cisi endorfin hormonu yani mutluluk hormonu dün mutlu olunca bir anda yazdım şiiri ve bu şiiri senini gibi eski bir şairin begenmesi süperrrr
gülümsetmeyi başardıysam demekki dogru yoldayım bu yolda ilerlicem bütün şair arkadaşlarım ve şiir okuyucuları görücekler yorumunuz için tşekkürler ...
durdu can tarafından 4/30/2011 10:03:09 AM zamanında düzenlenmiştir.