Doğaçlama yaşıyorum ben artık, Aklıma ne gelirse, ne istersem onu yapıyorum, Hiç kimseye hiçbir yere bağlı değilim, Mecbur değilim hiç bir şeye… Gelecekle ilgili, ne planım var nede hayalim, Ben günü yaşıyorum içimden nasıl geliyorsa, İçimden nasıl geliyorsa öyle konuşuyorum, Hiçbir şeye mecbur değilim, Böyle çok mutluyum, BEN ARTIK DOĞAÇLAMA YAŞIYORUMMMM….
NİL NİLGÜN HAKVERDİ(NİLTÜRK47)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolunu arayan bir su, gövdesini arayan bir tohum ve kökünü arayan bir öz gibi anlamlı. Duruşuyla, düşünüşüyle ve iklimiyle farklı bir anlatı. Kutlarım.
En güzelini yapıyorsun ... İstediğingibi gönlünce yaşa... Fakat boş yaşama iki günlük dünya hayatını boşa geçirme.. Filemizi güzelliklerle dolduralımki yarın ayazda kalmıyalım... Derim ben kendi nefsime gülüm.. Sevgiler Selamlar Güzeller güzeline...
Can Yücel'in güzel bir şiiri vardır şairem bilirsiniz mutak... aynı yaklaşımla hayat bir gündür o da bugündür... bazen çok fazlaca eleyip dokumak yaşanası bir hayatı çıkmazlara sürüklüyor...
güzeldi seslenişiniz ve dizeleriniz... beğeniyle okundu...