(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NANE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NANE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret baharım da çiçekler açmaz ______________Kar yağar başıma bak tane tane Soframız da lezzetsiz olacak cacık _____________________________________Hava böyle giderse yetişmez nane Baharda filizlenen naneler bana çocukluğumdan beri yaşamak sevinci verir.filiz filiz gördüğümde heyecanım ÇOĞALIR. Yeşiller içinde nane ve tere inalımaz faydalı ve çok tükettiğim bitkilerdendir.Çaya da attıım ferahlarım..Mentollu nane tadında çok güzel geldi akşam vakti mısralarınz..SaygılAR ŞAİR...
Oya gedik tarafından 4/22/2011 4:56:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTADIM; GÜZELDİ, GÜZELDİ.... BAHARATSIZ ET OLMAZ, NANESİZDE... HELE BİRDE NANENİN DİĞER YARARLARINI BİR BİLEBİLSEKTE ONUN DA KIYMETİNİ BİLSEK -----DAİM KIVRIM KIVRIM KIVRANIYORUM, -----BİR SAĞA BİR SOLA DOLAYIYORUM, ----İLLALLAH ÇEKTİRİYOR AR ÇIBANIM, ---- NANE ARIYORUM, BULAMIYORUM.------- SAYGILARIMLA...
Ciğer yapsan, vallaha soğan lazım Soğan ciğer dedimde sulandı ağzım Biliyorum havanın işine karışılmaz ama Yazın da yeşil yeşil roka ,nane lazım
Sofralarımızın olmazsa olmazı salatalarımız yeşilliklerimiz ,gözüMde harika bir yeşillik salatası canlandı.tavsiye niteliğinde çok hoş dizeler tebrik ediyorum değerli dost yürek daimi başarı dileklerimle selam saygılar.
Darılıp/kırılmayacağınız ümidi ile ve izninizle; 'Şiir'inizi okurken; dikkatinizden kaçtığını düşündüklerimi demeden ve dikkatinize sunmadan geçemeyeceğim.
olacak çacık / cacık Soğan çiğer / ciğer olmalıydı.
Bir de; mısralarda virgül yanlış şekilde kullanılmış. Ah baharım , vah baharım bakalım Yazın da yeşil yeşil roka ,nane lazım
Bilirsiniz ki kelime bitimi virgül konulur sonra ara verilir.
Saygımla...
sera. tarafından 4/20/2011 11:45:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
üzülmeyin üstadım,nane,soğan maydanoz meyveler gibi yılda bir kere biten bitkilerden değil, o sğuklar geçer daha nece naneler yetişir.yetrki kiraz,kaysı,erik badem onları soğuk almasın...yine espri dolu,don olayını anlatan,okuması haz veren şiirdi...tebrikler
______________Kar yağar başıma bak tane tane
Soframız da lezzetsiz olacak cacık
_____________________________________Hava böyle giderse yetişmez nane
Baharda filizlenen naneler bana çocukluğumdan beri yaşamak sevinci verir.filiz filiz gördüğümde heyecanım ÇOĞALIR. Yeşiller içinde nane ve tere inalımaz faydalı ve çok tükettiğim bitkilerdendir.Çaya da attıım ferahlarım..Mentollu nane tadında çok güzel geldi akşam vakti mısralarınz..SaygılAR ŞAİR...
Oya gedik tarafından 4/22/2011 4:56:37 PM zamanında düzenlenmiştir.