(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUR DEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUR DEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıl olurda bu kadar sağlam kalem bir anda kafiyeleri redife ve ses benzeşmesine terk ederek güzelim şiirin ahengini bozar. başkası olsa yazmam. ama takip ettiğim kaleme bunu söylerim. başarılar.
Yorumunuzu Türkiye'de iken okumuştum. O zamanlar pek fırsatım olmamıştı, geniş bir cevap yazmaya. Aslında farketmemişim üç defa redif kullandığım. Aslında redifsiz hale getirilebilir bu şiir. Bu sayfadaki şiirler, böyle güzel ve haklı yorumların muktezasına göre yeniden ele alınacak. Yorumcuların bana ışık tutması benim için ayrı bir mutluluk.
Değerli düşüncelerinize çok teşekkür ediyorum. Şiirlerimi tenkide tabi tutmanız benim faydama. Diğer insanlardan farkım, tenkide açık bir insan oluşumdur. Zira önemli olan ortaya güzel ve hatasız bir eser çıksın. Buna katkı sağlayan okuyucularıma minettarım; keza size de.
Gidiyorum burdan, bana dur deme Gel benimle aşka, hayal kur deme Sönmüş ateşinde, kül savur deme Kaçıyorum senden, yalan düşlere
Elin bahçesinde, çiçek derilmez Yari olan yâre, gönül verilmez Gül bülbüle layık; kora serilmez Kaçıyorum senden, talan düşlere
Gönlüme de düştün, bir şebnem gibi Sana taptı gönlüm, bir sanem gibi Sevdamı sakladım, bir matem gibi Kaçıyorum senden, kalan düşlere
Erken açan çiçek, erken solarmış Boş kalan yerine, gazel dolarmış Terkedilen kalbe, hüzün dalarmış Kaçıyorum senden, nâlân düşlere
Yaktın can evimi, bir kibrit gibi Söndürdün aşkımı, izmarit gibi Bedenime girdin, bir İfrit gibi Kaçıyorum senden, solan düşlere ************************************** KOLAYMI/ ÖYLE Şiir şair sitem etmiş ağlamış, yüreğine leyla girmiş dağlamış Sevgisiyle döt bir yandan baglamiş Kaçıyorum demekle kaçılmıyor düşlede....
Kutlarım filozof Çok güzel de; öyle kaçıyorum demekle kaçılsa ne güzel olurda yüreğin sevdiği hem güzel dir hem özeldir...Sevgiler Selamlar...(Hazan gülü )
ahh kolay olsa yüreğe düşen ateşten kaçmak kolay olsa kalbi kapatıp ben yokum demek ama olmuyor değerli şair olmuyor işte şiir ve yorum harikaydı yüreklerinize sağlık