Düşman boğazı geçmemeli Dedi Seyit Onbaşı Allaha sığınarak Vurdu sırtına mermiyi
Koydu topa mermiyi AllahAllah sesleri Patlattı mermiyi Vurdu Ocean gemisini
Pankiledi düşman askeri Kaçacak yer kalmadı şimdi Allah allah sesleri Önde TÜRK ASKERİ..
BERK ÇAKAL
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yiğitler yoluna canınıfeda etmiş, Kan gövdeyi götürmüş, her karış toprağında. Senin için yollara düşmüş körpe kuzular, Senin için çarpışmış, şehit olmuşlar. Çanakkale, Çanakkale, Senin için düşmanı, sularında boğmuşlar. Ölümden korkmadan Conkbayırında, Karların üstünde, Arıburnunda, Aç sefil kalmışlar, senin uğrunda. Düşman toplu tüfekli, saldırmış boğazına, Ama engin suların, sarmış almış, koynuna. İmanla atılmış, yiğit Türk evlatları, Derin yara açmışlar ,düşmanın tam bağrına. Yılmak yok, çekilmek yok demişler, Bir karış toprağına, ölmeyi yeğlemişler. Gemiler yığılmış, seni geçmek için, Fakat Çanakkale Geçilmez, Türk'ündür onun için. Kazdığı çukura kendi düşmüş, katil düşman, Bizde top yok, tüfek yok, ama, ruhumuzda bir iman. Çanakkale, seni böyle kurtarmış atalarımız, Senin için şehit düşmüşler, Kaptırmamışlar seni, kahpe düşmana. Hala bizimlesin, bizimle olacaksın, Biz ,o şanlı Ataların ,evlatlarıyız. Bizimle payidar kalacaksın, "ÇANAKKALE GEÇİLMEZ”, parolam olacaksın.
ÇANAKKALE
Ne yiğitler yoluna canınıfeda etmiş,
Kan gövdeyi götürmüş, her karış toprağında.
Senin için yollara düşmüş körpe kuzular,
Senin için çarpışmış, şehit olmuşlar.
Çanakkale, Çanakkale,
Senin için düşmanı, sularında boğmuşlar.
Ölümden korkmadan Conkbayırında,
Karların üstünde, Arıburnunda,
Aç sefil kalmışlar, senin uğrunda.
Düşman toplu tüfekli, saldırmış boğazına,
Ama engin suların, sarmış almış, koynuna.
İmanla atılmış, yiğit Türk evlatları,
Derin yara açmışlar ,düşmanın tam bağrına.
Yılmak yok, çekilmek yok demişler,
Bir karış toprağına, ölmeyi yeğlemişler.
Gemiler yığılmış, seni geçmek için,
Fakat Çanakkale Geçilmez, Türk'ündür onun için.
Kazdığı çukura kendi düşmüş, katil düşman,
Bizde top yok, tüfek yok, ama, ruhumuzda bir iman.
Çanakkale, seni böyle kurtarmış atalarımız,
Senin için şehit düşmüşler,
Kaptırmamışlar seni, kahpe düşmana.
Hala bizimlesin, bizimle olacaksın,
Biz ,o şanlı Ataların ,evlatlarıyız.
Bizimle payidar kalacaksın,
"ÇANAKKALE GEÇİLMEZ”, parolam olacaksın.
Ercan Dağdeviren'in Düşünce isimli şiir kitabı