Nisanda zamansız kar yağarken Ben sebepsiz düşünürüm... Gece uyanıp baktım, yoktun yanımda Çaresizdim, ve sensiz üşüdüm !
Sert rüzgârlar esiyor geceleri Bir uğultu tırmalıyor penceremi Korkuyorum, çocuklar gibi... Gel istiyorum. Korkumu gider !
Uykum kaçtı, sana geleyim dedim Dün gece sendeydim... Saatlerce, baş ucunda seni seyrettim Öyle güzel uyuyordun ki, melekler gibi... Sayıklıyordun, duymak istediklerimi !
Kıvrılıp uyuya kalmışım, saçlarına... Nasıl da korkarım gözlerine düşmekten Kirpiklerine tutunup öyle bakarım, kara gözlerine... Uyan desem, ’uyuma bugün’ misafir geldim !
Ne uyanmak istiyorum, bu uykudan, ne de uyarmak Saçlarına takılıp, her yöne savrulmak Bir damla göz yaşınla boğulmak, elimden tut bile demeden Gitmek istemiyorum, dönüp tekrar tekrar, bir daha bakmak Haykırmak istiyorum, haykırmak. Bu benim için, güneşe bakmak !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİSAFİR GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİSAFİR GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zafer Bey yürek sesi dizelerde sevda anlatımının hayali dizelere çok güzel yansımış...Yüreğin kalemin var olsun arkadaşım.Beyhan Hanım'ın da yorumuna sağlık.Saygılarımla kutluyorum iki güzel yüreği...
şir okudum ve dinledim güzel bir misafir
Kıvrılıp uyuya kalmışım, saçlarına...
Nasıl da korkarım gözlerine düşmekten
Kirpiklerine tutunup öyle bakarım, kara gözlerine...
muhteşem sözler yüreğin var olsun ablam şirin güzelliğinde gidiyorum