Daha yirmisindeydi Kendi vatan toprağı Güvenle basılmaz mı ? Ama mayına bastı Anlamadı, anlayamadı Bir gürültü Alıp umudu götürdü...
Bacaklarını kaybetti Gözlerini yitirdi Kendi bile anlamadı Eli yüzü kanlar içinde. Bağırdı Öldür beni öldür beni, yalvardı Arkadaşı oturup yanına ağladı O acıyı onunla birlikte yaşadı
Belki bir yıl bile gecmedi Aynı tuzağa o da bastı Tuzak aynı tuzak Can arkadaş canı Aynı duyguları o da yaşadı Kanlar içinde bir dünya Güpe gündüz Ama, zifiri karanlık Kırküç numara botların üzerinde duramıyor Elleri bomboş, neye atsa elini, tutamıyor Koskoca cudi dağı bir avuç toprak Bağırdı; Öldür beni öldür beni... Bu mayın beni bitirdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHA YİRMİSİNDEYDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHA YİRMİSİNDEYDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkemizin acı gerçeğini şiire aktarışınız çok anlamlı.Bu toprakların her karışında şehit kanı var.Hala ülkemizin üzerinde oynanan oyunlara gözü kapalıyız.Yürek sesiniz hiç susmasın,şair arkadaşım.
Çok teşekkür ederim Evert sayın yazarım bunlar ülkemizin acı gerçekleri, düşününki bir şehit yada gazi, anne baba kardeş arkadaş varsa eş çocuk, saymakla bitermi. Yani yıkılan hayatlar umutlar bir annenin çocuğunu kaybetmesi düşünmesi bile çok acı allah sabır versin.
Merhaba efendim .Emeğiniz olan şiirinizi ve yürek sızlatan dizeleri çok üzülerek okudum çok güzel ve akıcı bir anlatım ülkemin gerçeklerini anlatan dizelerdi. Daha iki gün önce 18 yaşında bir genç kaleşçe vuruldu acılar dolu toprağımızda..Umarım insanlar kendi toprağıda kalleş mayinler ve kurşunlarla ölmesinler..Ellerine sağlık üstadım... Saygılarımla
Yürek sızlatan bir şiir...vatanı emenet ettiğimiz bütün askerlerimize selam olsun diyorum,böyle acılar göstermesin...Şairim kaleminiz daim olsun,yüreğinize sağlık.Saygılar,sevgiler...