Yüreğim sana öksüz, kıyamet kopsa n’olur? Bakışların okyanus, beni sarar büyüsü. Bir bakarsın aşk doğmuş, yüreğime oturur, Bir bakarsın ki bana olur Yusuf kuyusu.
Sayıkladım ömrümce bir Leyla’ya yanmayı Kays bile ağlamıştı pejmürde hallerime Aşkla yanan kalbimin küllerinden sevdayı Dirilttim can vererek oturttum ellerime.
Bir ikindi zamanı saçların güneş rengi Gözlerin pusu kurmuş ölümcül duygularla Nefesin tufan bana bakışın aşk mihengi Ne zaman sevsem seni, yaşarım kaygılarla.
Düne sıvanan acı miras kaldı bugüne Kül rengi duyguların bana mı nasip oldu? Ölüme gidiyorum, gider gibi düğüne Yokluğun yaşattığın acıya hasip oldu.
Bir nisan hüznüdür bu, umarım kısa sürer Ellerim seni çizer zamanın avucuna Efsunlu bakışların aşk defterimi dürer Ve ben bir can veririm ayrılık kıskacına
Artık gitme vaktidir, emekleri toplayıp Koyarak terkisine mecalsiz aşk atının Bütün acılarımı sayfa sayfa katlayıp Yazmalıyım adını yüzüne her katının.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR NİSAN HÜZNÜDÜR BU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR NİSAN HÜZNÜDÜR BU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir nisan hüznüdür bu, umarım kısa sürer Ellerim seni çizer zamanın avucuna Efsunlu bakışların aşk defterimi dürer Ve ben bir can veririm ayrılık kıskacına
Yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz daim olsun... Saygılar...
Bir (dolun)Ay bu kadar 11 ay'a dağılır... Hüzün saçan Bir Ay'a değil onbir yıldız ve bir güneş, alemler de secde etse az!... Ve ışığının ve aşkının uzağındaki bir adama hakeza ne desek az... Eyvallah...
Bir ikindi zamanı saçların güneş rengi Gözlerin pusu kurmuş ölümcül duygularla Nefesin tufan bana bakışın aşk mihengi Ne zaman sevsem seni, yaşarım kaygılarla.
Güzel çalışmanızı ve yüreginizi kutlarım dost kalem ellerine sağlık. Saygılarımla...
Artık gitme vaktidir, emekleri toplayıp Koyarak terkisine mecalsiz aşk atının Bütün acılarımı sayfa sayfa katlayıp Yazmalıyım adını yüzüne her katının.
Son dörtlükle şiirie son vuruşu yapmışsınız. Sayfanızdan harika bir hece şiiri okudum değerli dost. tebrik eder, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim. Esen kalın...
Ellerim seni çizer zamanın avucuna
Efsunlu bakışların aşk defterimi dürer
Ve ben bir can veririm ayrılık kıskacına
Yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz daim olsun...
Saygılar...