(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOLLARIMDA ÖL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOLLARIMDA ÖL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlama birtanem! ağlama yalnız! Hep benimle ağla, hep benimle gül! Sönmesin bahtında, parlayan yıldız Birgün öleceksen, kollarımda öl!.....çok güzel olmuş üstadım hocam,kalemine sağlık hiçmi hiçç tükenmesin o kalemve yürek sevgiyle kalınız
güzel bir Tümden gelim olmuş şiir.Nihayeti İlk kıtaya taç yapmış.Bir sevdayı dantel gibi dokumuşsunuz altına.Elleriniz esağlık. Sen bedenimde değil ruhumda yeşermiş bir varlıksın.Seni konuştum hep ben.Uykusuz geçelerde, fecre kadar seni sayıkladım hep.Sitem ettiğin hayatın eksiği bendim adeta.
Nihayet yollarımız kesişti ve ben artık seninleyim.Ruhuna kavuşmuş bir beden gibi.Artık yüzün her renkten tebessümler ve gülücüklerle süslenebilir. Eminim ki yıkılan umutlarını tek tek ayaklandıracağım güller kadar güzel kokular salacaksın hayata.
Haydi gül şimdi.Gereğinden fazla ağladın zaten.Kıymet bilmezler elinde.Senin acınıda ben çekeyim gerekirse feryat feryat.Uyurken tüm kainat. Her sabaha yep yeni umutlar besle akşamdan.Yüreğin her sevincin yaşandığı yer oluncaya dek.Ki bunu başaracağım.
Yeni umutlar açacak kırık dallarında.Gül kagadar güzel ve büyük olacak küçücük sevinçlerin.Ben kırılan tüm umutlarını bir bir yeşerteceğim yeniden.Hissettirmeyeceğim mahçup olmadiye.İncecik ve zarif bir kuşatmadır bu.Biz yaşarken.beni mecnun bilecekler.Bir masal olacak yaşadıklarımız.
Ağlama bir tanem.Ağlarsanda yalnız ağlama artık.Benki bahtına doğmuş bir yıldız gibiyim senin.Üzülürsen solarım.Velevki insan ölümlüdür.Kimsesiz ölmeyeceksin emrine amadedir kollarım.
Hep benimle ağla, hep benimle gül!
Sönmesin bahtında, parlayan yıldız
Birgün öleceksen, kollarımda öl!.....çok güzel olmuş üstadım hocam,kalemine sağlık hiçmi hiçç tükenmesin o kalemve yürek sevgiyle kalınız