(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi; Senli umutlarımı doldurup çuvala Attım bir kenara Delik deşik, bir taraftan doluyor Bir taraftan boşalıyor Zaten yama üstüne yama...tebrikler Hasan Öztürk
"Param parçayım kırılan aynalar gibi Ekliyorum bir gayret kırıkları Tutmuyor ki umutlar, Bir birinden çok uzakkk..."Malumumuz ki,ayrılık aşka dahil...Ama,sevenler hala sevgili...İşte bu yüreğimizi yakan...Umutlar...Umutlar...Yama üstüne yama,ama nafile...Herkes memnun ki yerinden,çok seneler geçti,dönen yok seferinden de diyebiliriz...Tebrikten de öte,dizelerinize sinmiş ayrılığın renk ve gizemlerine diyeceklerim...
Şimdi; Senli umutlarımı doldurup çuvala Attım bir kenara Delik deşik, bir taraftan doluyor Bir taraftan boşalıyor Zaten yama üstüne yama...
Param parçayım kırılan aynalar gibi Ekliyorum bir gayret kırıkları Tutmuyor ki umutlar, Bir birinden çok uzakkk... BUGÜN OKUDUĞUM EN GÜZEL SERBEST ŞİİR KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ZÜHAL HANIM YAZMAK SANA FAZLASIYLA YAKIŞIYOR
Sanırım bu okuduğum ilk şiiriniz ve sanırım bundan sonrakileri de okuyacağım.Fırsat bulursam öncekileri de... Çok güzeldi.Kutlarım.Selam ve Sevgimle....
Şimdi; Senli umutlarımı doldurup çuvala Attım bir kenara Delik deşik, bir taraftan doluyor Bir taraftan boşalıyor Zaten yama üstüne yama... Delik çuval dolmaz abla, kahpe tövbe tutmaz daha, yama abla yama. Saygıyla güzeldi.
paramparça oldumu umutlar hele birde yürek üşümesi oldumu onları toparlamak zor olur,ama siz bunu başarmışsınız ,bir araya toparlaya bilmişsiniz en azından,umarım o bir kenera attığınız çuvaın içinde size yeni ufuklar açacak umut kırıntılarından tekrar mululklara ulaşırsınız,saçlarınıza yağan beyazlar kar değil papatya taçları olur o zaman .hüzün ilemişsiniz ama zevkle okunan bir şiir olmuş.
Şimdi; Senli umutlarımı doldurup çuvala Attım bir kenara Delik deşik, bir taraftan doluyor Bir taraftan boşalıyor Zaten yama üstüne yama... ne hoş dizelerdi..sevgiyle
Hafızama kazınıp
Orda hapsolsun diye...
Bu ifade bile yetti.Altyapısı sağlam cümlelere tebrikler.Saygılarımla...