Viraneye dönen ,taş duvarlar arasında Maziyi hatırlatan gül kokusu Sönmüşken akşamın loş ışıkları Nidalar yükseliyor boşluklardan Can çekişen duvarlara karşı...
Karanlığın kasveti işlemiş korkuya Gözleyen kim,kimdi gözlenen. Suskun yüreğime kimdi? Garip sevdamı çok gören Kaçıncı iklimin habercisi zorbalık...
Her kul bir değilmidir YARADAN katında Sultanda birdir,halayıkta. Yırtığını yamayandır ustalardan usta Çoğu zamanaşktır filizlenen toprakta Gönül bahçesinde güllerden koku sarmış ortama...
Bir çölde oluşan kaktüsü düşündüm Birde dilinde ki zehri Çalıları araladım gocunmadım Kahreden sözlerinde üzüldüm Gerçeği şimdilerde gördüm...
Aydınlığı düşledim Aydın kişileri benimsedim Kahroldum Karanlıklarda Karanlığın katmanında boğuldum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK-I PERİŞAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK-I PERİŞAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insan kısa zaman içinde ne kadar doruğa yükselebilir ki canımın içi.Her gçen gün biraz daha iyye yön oluşturarak en iyiye ulaşmanı tüm benliğimle istiyorum. Varsın olsun kusur bulunsun Varsın olsun sürçünü af edilsin Varsın olsun bilmez desinler Lakin sen yılma yolunda hefefin tek olsun.Güzel konuşma sanatını icra ettiğin gibi,kaleminde çten ve duyguları yoğun yansıtıyor ak sayfana. kutlarım canım benim. Gönlün hep temiz ,yüce ve kötülüğe kapalı . İyi ki dost bildm sevdim seni
Aydınlığı düşledim Aydın kişileri benimsedim Kahroldum Karanlıklarda Karanlığın katmanında boğuldum... İki bucuk yıla yakındır sizi takip ediyorum.O zamnda söyledim yazdım buralara şimdi de yazıyorum.Siz eğer zaman ayırırsanız bu işe çok daha iyilerinide yazarsınız.Çok yeteneklisiniz.İnanın yacacak kelime bulamıyorum size.Kutluyorum sizi.
Her kul bir değilmidir YARADAN katında Sultanda birdir,halayıkta. Yırtığını yamayandır ustalardan usta Çoğu zaman aşktır filizlenen toprakta Gönül bahçesinde güllerden koku sarmış ortama...
Bir çölde oluşan kaktüsü düşündüm Birde dilinde ki zehri Çalıları araladım gocunmadım Kahreden sözlerinde üzüldüm Gerçeği şimdilerde gördüm...
Aydınlığı düşledim Aydın kişileri benimsedim Kahroldum Karanlıklarda Karanlığın katmanında boğuldum...
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM COK GÜZEL BIR SIIRDI KUTLARIM KALEMINI SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR..
Gün gelir pencereden bir kuş girmek ister içeri alamayın onu bırakın özgürce süzülsün yükseklerde... Bizler yapamıyoruz en azından onlar yaşasınlar özgürce... Çok teşekkür ederim. saygılar size...
güne imzasını atabilecek güzel şiiirlerden resim sayfa düzeni süper.(..resmdeki bayanın elinde sigara olmasa daha süper olacak.).böyle hüzünlü şiiire bu yakışır zaten değilmi....başarılarınızın devamını dilerim...saygılarımla..
Varsın olsun kusur bulunsun
Varsın olsun sürçünü af edilsin
Varsın olsun bilmez desinler
Lakin sen yılma yolunda hefefin tek olsun.Güzel konuşma sanatını icra ettiğin gibi,kaleminde çten ve duyguları yoğun yansıtıyor ak sayfana.
kutlarım canım benim.
Gönlün hep temiz ,yüce ve kötülüğe kapalı .
İyi ki dost bildm sevdim seni
Şükür rabbime
Ablan mucukkkkkkkkk