Ay parçalandı semada zerre zerre Tuz buz oldu tüm kurulu cümleler Dağılan yanlarını toplamaya çalışırken hayatlar Çakallar uluyor şimdi zafer nidalarıyla
Tenleri kemiklerinden ayrılmış ruhlar var elde Ve gardırobumdan yeni bir hayat oldurmaya çalışırken bedenime Defteri sol yanından verilmiş bir moloz yığınıyım artık Yağmalanmış yaşantıların ertesinde
Sayfalar silikti, mürekkep dağınık Teğelleri de atıktı yamaların Dikişleri de patladı yaraların Ve provası yoktu artık hiçbir an’ın
Yoğun bakım ünitesi dolup taştı avantaja bırakılmış günahların Hüküm kat’i, hüküm kesin Peşi sıra kırılırken kalemler Basireti bağlıydı meleklerin
Ve pamuk ipleri koptu Ağır yaraların artık pansumanı yoktu Cehennem kuyuları harladı önce Sonra hüküm uygulamaya kondu…
Kırık canlar üstüne inşaa edilmiş bir sahneydi bu zaten Tırnaklarından kan damlarken gecenin Tenleri kemiklerinden ayrılmış ruhlar vardı elde Ve saatler cehennem arifelerini çalıyordu kulak sağır edercesine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEHENEM ARİFELERİ / IV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEHENEM ARİFELERİ / IV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfalar silikti, mürekkep dağınık Teğelleri de atıktı yamaların Dikişleri de patladı yaraların Ve provası yoktu artık hiçbir an’ın *************************** Sil baştan için artık çok geç/ti, Zaman yürüdü geçti. Çok güzeldi. Takdirlerimle,,,
Kırık canlar üstüne inşaa edilmiş bir sahneydi bu zaten Tırnaklarından kan damlarken gecenin Tenleri kemiklerinden ayrılmış ruhlar vardı elde Ve saatler cehennem arifelerini çalıyordu kulak sağır edercesine..
Ürküten fotoğrfa tedirgin bakarken, çok düşündürdü şiir arkasından... Eseriniz çok anlamlı ....yaşamanın telaşında belki de hiç düşünmüyoruz ölümü... Tebrik ederim...selamlar esenlikler....
Yine geç kaldığım sayflardan birtanesi. Nerde yazan varsa ben oraya hep okumak için geç kalıyorum .. Provasız intiharlar nöbet tutuyor şimdi şiirin gölgesinde paçalarımdan .
Takipteyim artık !
Kalemi kırılan , mürekkebinde boğulmak isteyen kaç şair var ki sizin gibi.
uzun sandığımız hayatın nihayeti...kaçınılmaz gerçek bildiğimiz kadar yaşayabilseydik keşke-lerinin anlamsız sancısı arefeden hazır olmak gerekirken, çırılçıplak kalmak bayram sabahı...
yolculuk yaptıran satırlar ve teşekkürler saygımla...
Ölümü tanımak gerek ve kanı ve çığlığı... Yoksa nasıl dökülür böylesi dizeler...
Hani nerdeyse "ölüm ne yana düşer usta" diyesim tuttu...
Sorgulama, tıkanma, boğulma ve çığlık... "Cehennem Arifeleri" dizisini okurken böyle düşündüm.
Kıyametin alemetleri geldi aklıma sonra; sol yanından almak defteri... Velhasıl garip bir ürperti sardı içimi... Oysa ölümün hak olduğundan da haberdarım, dünyanın kıyımda olduğundan da, ki çığlık çığlık...
Bir doktorun neşteri gibi... dal şiire gör ölümü, gör çığlığı ve duy kan kokusunu der gibi...
İpler koptu, çıkmalıyım şiirden bir tebrik bırakaraktan...
Ve pamuk ipleri koptu Ağır yaraların artık pansumanı yoktu Cehennem kuyuları harladı önce Sonra hüküm uygulamaya kondu…
Kırık canlar üstüne inşaa edilmiş bir sahneydi bu zaten Tırnaklarından kan damlarken gecenin Tenleri kemiklerinden ayrılmış ruhlar vardı elde Ve saatler cehennem arifelerini çalıyordu kulak sağır edercesine..
Anlamlı şiirinizi ve yüreğinizi alkışlıyorum var olunuz dilinize sağlık selamlar...
Hep bir film karesi canlandırarak okurum şiirlerinizi etkileyiciydi yine ve aynı gün asmışız benim Kâbuslar şiiriyle.
Kızgın bir ateş ile erimektedir sanem Ve müdâvim zemheri ayağından tutmakta Tepesinden yapışıp sürüklerken cehennem Vahşet dolu sahneler cinneti yaşatmakta Alabora halinde şeytanın bedenleri Cehennem çukurunun en önde gidenleri ___ giriş çok eski bir şiirimdendi
Karanlığı yaran ölümün sesi Darbeyi vuruyor sinirlerime Gece Azrail’in kuru busesi Giriyor mahremden sınırlarıma
___ Bu devamını önceki şiirlerinizden birini okuduktan sonra esinlenip yazmıştım, hatta hatırlıyorum sizin şiirinizdeki temaya benzer bir şiir yazmak istiyorum diye bahsetmiştim size yorumda. Ama eski yazdığım şiirin havası daha çok uygunmuş aslında, onu bulunca giriş bölümüne o şiirden ekledim bu yüzden.
Korku film ve sahnelerini izleme olarak seviyorum ama o kadar, sanatsal yönüyle. Gerçekte ırak olsun aman aman:) Güzel vakit geçirdim, teşekkürler emekleriniz için selamlarla
Ve pamuk ipleri koptu Ağır yaraların artık pansumanı yoktu Cehennem kuyuları harladı önce Sonra hüküm uygulamaya kondu…
:(( BU GECE UYUYABİLİRSEN NE ALÂ ALLAH KORUSUN CÜMLE MUHAMMET ÜMMETİ DİN KARDEŞLERİMİZİ CEHENNEM ATEŞİNDEN AZABINDAN.ANLAMLI DÜŞÜRÜNDÜREN VE KORKUYU HATIRLATAN DİZELER .DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE.SELAM SAYGILAR.
her suskunun ardından ruhlarda çalan derin ve ürkütücü bir sessizlik senfonisi dinlerken biraz da yaşamak bırakıyordu avuçlartımızda ölürken varız yaşamaya diyorduk ölürken fark ediyorduk yaşamak için doğduğumuzu cehennem korkutmuyordu istikamet huzur tam yol ileri... çok güzeldi yüreğime bunları bıraktı şiir sevigler saygılar şair dostum
Ve bir kâbus çöktü içime... A raladım perdeyi. Hala yaşıyordum. Oysa ölüm burnuma teğetti, ha değdi ha, değecek!.. Korkum boşlukta eko yaptı. ce ce ce hennnnn neeeeeeem! değildi bu, sadece düş kırıntıları. Ama, çok güzel!.. Kutluyorum!...
Ay'ın gülümseyen yüzü altında, cennetin yeniden varolacağı dünyada buluşmak üzere... :) Güzel biir $iiri ancak bu şekilde özetlemeli yüreğimiz; Daha daha mükemmelini cehenneme inat; cenneti yazarak bize yaşatacak kalemi kutluyorum..
Kırık canlar üstüne inşaa edilmiş bir sahneydi bu zaten Tırnaklarından kan damlarken gecenin Tenleri kemiklerinden ayrılmış ruhlar vardı elde Ve saatler cehennem arifelerini çalıyordu kulak sağır edercesine..
Şair tam bir kırmızı ve siyah şiir olmuş. Kulaklarım sağır oldu şair diyebilirim. Yaşattınız o anları. Saygılarımla