8 mart 2011 dünya kadınlar günü münasebeti ile tüm emekçi üreten kadınlrımıza ithafen
. . . . ey kadın ! zamanhasretlerini heba ettide umursamaz rüzgarlarla savurup yavaş yavaş düşlerini de kirletti alçalttı hafifletti eyvahlarınla b u z t u t m u ş y ü r e ğ i n i . . . . ey kadın ! ne fırtınalar koparttın beyninde keşkelerinin ateşiyle erittin s e v d a l a r ı n ı – ü m i t l e r i n i - . . . . sitemlerin yanarken cümlelerinde çığlıkların örseledi hüzünlü yürekleri ürperten bilinmezliklerinde yalnız kaldın koyu karanlık gecelerinde gözyaşlarına sakladın - ç a r e s i z l i ğ i n i - . . . ey kadın! bakışların incinmiş artık hissiz ruhun hicranınla ağlarken dudaklarından dökülen nihayet hiçliğin sen hiç yoktun . . . . h a y a t k ö t ü h a r c a d ı n kadını . . . . alacağı olsun artık s e n d e n . . . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. . . . hayat kötü harcadın kadını . . . . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
. . . . hayat kötü harcadın kadını . . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.