yine göz yaşalarımı örten gecenin eşliğinde yaşadım SENSİZLİĞİ ağlamaklı gözlerle.. ve yine yalnızlığım ile baş başa karanlık sokaklarda kaybettim tüm ümitlerimi... geleceğimi... elimde kalem yazıyorum yine , işte gelmeyeceğini bile bile sana olan özlemimi belki de sensiz geçen bu günlerimi döküyorum kalemime biiiirr bir dertlerimi hafifletir diye belki; dertlerimi,,, kederlerimi,,, üzüntülerimi.
hatırlar mısın ???? bir zamanlar seninle söylerdik. o aşk dolu sözlerle söylenmiş şarkıların her melodisini.
hatırlar mısın??? seninle oynardık, sevda üzerine çevrilmiş filmlerin aşk sahnelerini.. yeri gelir sen şirin olur benim için her türlü kötülüğe göğüs gererdin. bense ferhat olur, senin o güzel gözlerin için dağları delerdim.
aaahh.. o gözler.. o gözlerinn..!
işte biriciğim her şeyden önce, o güzel gözlerinle bana bakmalarını özledim. aşkımm..!! demeni bir tanemm ..!! demeni seni çok ama çok seviyorum..!! demeni özledim. işte tam burada kopuyorum her gece her gece kulaklarımda çınlıyor bu sözlerin var ya tam o anda doluyor gözlerim sensiz bomboş ellerim şimdi yıkılmış düşlerim,boşluğa bakan yaşlı gözlerim sigaramın her bir dumanında yok olup gitmekteyim. işte gülüm sensiz bir günümdeyim.
hani olur ya dinlersin.. önceleri beraber yazdığımız o aşk şarkılarının ayrılık kısmındayım, o oynadığımız sevda filmlerinin yalnızlık sahnesindeyim hani olur ya izlersin.. işte benim canımm dersin olur ya... gelir belki göz yaşlarımı silersin.
sabah ezanları okunuyor...
bak her zaman olduğu gibi bu gecemi de seninle bağladım sabaha gül çiçeğim işte ben her gece böyleyim. gelmeyeceğini bile bile her gece seni beklemekteyim olsun be sevdiğim artık yavaş yavaş yokluğuna alışıyorum her şeyi öğrettim bu kalbe bir tek seni unutmayı öğretemiyorum biliyorum... her ne kadar unutmak istesem de ... hala.. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM..!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZ BİR GÜNÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZ BİR GÜNÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.