Günaydın olsun size, umut verdiniz bize Aşk nedir bilmezken biz, şeytanlar geldi dize Gerçekten severse kul, mektuplar istemez pul İster kız ol ister dul, severse aramaz çul.
Çıkış noktası gözdür, kalbin mekânı özdür Dedikodu kem sözdür, ateşin hası közdür Bir kadeh şarap doldur, eşlik etsin sana yâr Manzarası şık olsun, dağlara yağarken kar.
Havalar çok soğuksa, aldırma ısıtır aşk Şömine yansın harla, içtikçe meşk olsun meşk Kırmızı şarap doldur, doldur ki boş kalmasın İçtikçe coşmuşsun sen, sen akşamdan kalmasın.
Acılı olsun dedim, afiyetle aşk yedim Kıymet bilmez aşkım var, çok seviyorum dedim Hiç aldırmadı zalim, halen aldırmaz neden Sırılsıklam aşığım; bak yanıyor bu beden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçtikçe Meşk Olsun Meşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçtikçe Meşk Olsun Meşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çıkış noktası gözdür, kalbin mekânı özdür Dedikodu kem sözdür, ateşin hası közdür Bir kadeh şarap doldur, eşlik etsin sana yâr Manzarası şık olsun, dağlara yağarken kar.
Şair arkadaşımdan aşka dair güzel dizeler. Kutlarım kaleminizi. Kendimi Uludağda hissettim. Sağlıcakla kalınız...
Dedikodu kem sözdür, ateşin hası közdür
Bir kadeh şarap doldur, eşlik etsin sana yâr
Manzarası şık olsun, dağlara yağarken kar.
Şair arkadaşımdan aşka dair güzel dizeler.
Kutlarım kaleminizi.
Kendimi Uludağda hissettim.
Sağlıcakla kalınız...