(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VİCDÂNSIZ / 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VİCDÂNSIZ / 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öfkeni dağlarda toplaki çığ düşsün seni üzen vefasızın gönlüne. Gideni sevmeyeni ,sana değer bilmeyeni anıp o güzel yüreğini acıtma kardeş gönlün sevda ateşi anıp yanmazsın bir daha inşallah yüreğine sabır diliyorum kalemin daim olsun çok güzeldi tebrikler saygılar
:):):):.Allah herkesi senin aşkından korusun Kardeş Bu ne yaaa. **İnsan sevdiğine bukadar kıyarmı.Bu ne samimi beddua.Tutacak diye ödüm patladı.:):):). Dedikten sonra. Sevmek kişiseldir.sevgiliyi bağlamaz.Bir sevgiye Mecnun olmak.Onun mutluluğunu görmeye müteallik bir durumdur.Kavuşma merkezli AŞK.sevgi simsarlığı olabilir sadece. Şiirin Omurgası olan... "Sevdiğim dostumla, yatan vicdânsız" Kısmına Müthiş yakışmış can hıraş bir feryattı.Mevla böyle bir sınavla kimseyi İmtihan etmesin.Ruh'a verdiği yarayı pansuman etmek imkansız olur.Deyil ona deva bulmak.Tüm unsurlarıyla şiirdi.Ya hu kafam karıştı .Muhterem Buna şiir desemmi ki acaba.:):):):):Sevgi selam ve muhabbetle.Güzel BEDDUAYDI diyeyim.