Gece yarısı kan ter içinde uyandım. Aman yarabbi o ne kâbustu öyle? Bir an rüyamda yaşadıklarımı düşündüm ve bunları dizelerle anlatmaya karar verdim. Bunlar rüyamda yaşadıklarımdı.
......SUÇLUYUM BEN (!)
Hakim sordu gür sesiyle; "Son bir sözün var mı ? Söyle. Meğer ne çok suçun varmış, Şimdi son sözünü söyle."
...... Dedim;" Hakim suçluyum ben. ...... Suç muş bunlar bilemedim. ...... Bilsem suçtur, işler miydim? ...... Bilemedim suçluyum ben (!)
Bilseydim suç olduğunu, Sever miydim ben yurdumu? Bu yurdumun insanını , Sev mişim de suçluyum ben (!)
...... Özgürlüğü istemezdim. ...... Sömürüye direnmezdim. ...... Düşüncemi söylemezdim. ...... Söyledim de suçluyum ben (!)
İstemezdim bir arada, Kardeş gibi yaşamayı. Suç muş dertleri paylaşmak, Paylaştım da suçluyum ben (!)"
...... Hakim kararını verdi. ...... "Senin cezan ÖLÜM" dedi. ...... Kırdı karar kalemini, Anladım ki SUÇLUYUM BEN (!)
Selamettin PULAT 21 Mart 2011 P.tesi 12:30 Erenler/ SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇLUYUM BEN (!) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇLUYUM BEN (!) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
rüyalardan sorumlu değiliz ama gerçek hayat öylemi hayat yansıması sorumsuz sorumluluğa içsel seslenişler gerçliğin hikayesi selam saygımla ruhunuz üşümesin
ANLAM DERİNLİĞİNDE,USTALIK DOLU VE OKUMASI DOYUMSUZ... SİZ BÖYLE SUÇLARI İŞLEMEYE DEVAM EDİN ÜSTADIM... ATIN DENİZE BALIK BİLMEZSE HALIK BİLİR. TEBRİKLERİM VAR HEM DE BOLCA...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT