(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
****HAYRAN KALDI**** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
****HAYRAN KALDI**** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hayran kaldı börtü böcek Hayran kaldı her çiçek" ben şunu anlamadım, çiçeklerin böceklerin hayran kaldığı şey ney,gülle bülbülün aşklarına mı, yani sevişmelerine mi, yani röntgenciliğe mi övgü bu şiir, aaaaa
Edebiyatımızın iki ünlü simgesi...Olmaz birbirlerinden asla uzakta....börtü böceğin ve diğer güllerin hayranlığı malumumuz..Az ve öz imgeler...Tebrikler,kalemi ve yüreği kuvvetli şair...
etrafımızdaki güzelikleri farketmek çok güzel... farklıyı farketmek te güzel.. kavgaların güzelliklere dönüşmesi daha da güzel.. etrafımızdaki herkese bir gül verelim,gülümüz kalmamıssa da gülüverelim... kutlarım bu şiiri... bana bu güzel duyguları hatırlattığı için.. güllerle dolu bir dünyaya.. şiir.. harikaydı.. ve.. şiirdi..
İşte budur Gülde'cim, Amacımız;"Şu Gök Kubbede bir hoş sada bırakmaktır!", "Gerisi laf-ı güzaftır!" Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun, sevgiyle kal....