Salmışım kendimi şişenin en dibine Önümde eski fotoğraflar
Annem babamın eli omuzumda Gülen gözler, mutluluk zirvede Aklımda değil ne geçmiş- ne gelecek Ekmek elden su gölden Sırtım pek, karnım tok Duygularım pembe pembe Uçuyor kanatlarım özgürce Darbelerden habersiz Görmüyorum o zamanlar, yaşamın kara sayfalarını
Arkamda dağ gibi duran babam Şefkatli kollarına uzandığım annem Kim takar zehir saçan böcekleri Arkamdan konuşup gülenleri Sevmeyenleri, Düşman kim, nerde ne yapar Umrumda mı ? Kale gibi babam, Cennet bahçesi gibi açan annem var ya, yanımda Kim takar kötülükleri...
Olmadı, olmadı Annem-babam, olmadı Bu gitmeleriniz bana uymadı Yaşam çok acı... Hiç ama hiç kimse sizin gibi değil Sizin baktığınız gibi bakmıyor gözlerime Güven vermiyor en sevdiğim Şımaramıyorum yanında...
Uzanırsa elim uzaklara, ya tutuyor Ya da bırakıyor yarıda Hep benden bekleniyor el uzatışlar Emekler benden, Sonuç sıfır olsa da
Nerdesiniz be, nerdesiniz ? Beni hazırlamadan bu hayata Gitmek varmıydı anlaşmamızda... Çok üşüyorum, korkuyorum gecelerde... Günler nasılsa geçiyorda... Ya gecelerde...
Üzerimi örtsene anne... Üşüyorum çok üşüyorum Gecelerde... Sensiz gecelerde Sizsiz gecelerde Annem-babam nerdesiniz be nerde ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİNİZ BE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİNİZ BE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offfff bir tanem anne ve babaya özlemlerini ne kadar içten ve duygulu anlatmışsın buğulu gözlerle okudum hüzün tünedi yaralı yüreğime kanatın canım. Kutlarım can tanem, hüzünler ve acılar şiirde kalsın, gülüşlerin ve sevdaların hep mavi olsun...
Kale gibi babam, Cennet bahçesi gibi açan annem var ya, yanımda Kim takar kötülükleri...
..
Çocuk yüreğimizdi ,yetişkin yüreğimizdi yine Ana-Babaya sığınan.Onlardan güç alır,korku nedir bilmezdik değil mi?
Çoğu zaman yüreğimizin taaaaaaaaa içinde hissederiz sevgilerini,yokluklarına alışamadığımız.Yaşam bir döngü,sıra bizlere de gelecek...Er- geç !!!!!!!!!!!!! Sevgilerimle, Nilkurt !
Bazen yalnızlığı yaşarız kalabalıklar içinde, gönlümüz sığınır bizi karşılıksız sevenlere.Bazen bir resmin karesinde bize bakar o nefessiz bedenler ve dile gelir o karşılıksız sevenlere özlem dolu kalpler;NERDESİNİZ BE...NERDESİNİZ BE... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Nil hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
BENDE BABAMI KAYBETİM ÜZÜLDÜM.ARDINDAN ANNEMİ KAYBETTİM İŞTE O AN MEŞHUR LAF VARYA BURNUMUN DİREĞİ SIZLADI DİYE,ŞİMDİ BİRKEZ DAHA ŞİİRİNİZ İÇİMİ SIZLATTI.ELİNİZE SAĞLIK ŞAİR ARKADAŞ.
O kadar duygulandım ki bilemezsiniz bir şeyin kıymeti elden uçmadan bilinmiyor değilmi İnsanın doğallığı özlemesi anılarla yaşaması dünden kopamaması hatıralarındaki karelerle duygularla başbaşa kalması şiir dopdoluydu hüzün ve boşluk anlatımdaki yalınlıkla harika olmuş şaire dost kutlarım
Var mı Baba gibi yar Ana gibi diyar Her biri olur birer çınar Üstümüze kanat açar Onlarsız boş olur oçak ANNE BABA HASRETİ KOKAN ŞİİRİNİZİ SEVEREK OKUDUM GÜZEL YÜREĞİNİZDE EN GÜZEL MISRALARI KALEME ALMIŞSINIZ ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYGILARIMLA
Kutlarım can tanem, hüzünler ve acılar şiirde kalsın, gülüşlerin ve sevdaların hep mavi olsun...
UMUT ve DOSTCA