(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE DE SEVMEDİ/ 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE DE SEVMEDİ/ 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EKMEĞİ EKMEKCİDEN AL, BEŞ KURUŞ FAZLA VER...DEMİŞ ATALARIMIZ.SAYFANIZDA ŞİİR OKUNUYOR CANDAN TEBRİK EDİYORUM SİZİ VE SES OLAN DEĞERLİ DURAK BEYEFENDİYİ.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN .SELAM SAYGIMLA.
Sondan geriye doğru gelmek mi Yoksa Şiirin hakkını vermekmi bilmem.Ama sizi böyle tanıyor ve seviyorum.Tarzınız size münhasır. (şiir bakımından)Burada olmanız ve kalmanız dileğiyle.
Yıldızları yaktım, gece çıramda Gözlerin izi var, kalbî yaramda Hâlâ bir acısı, var, tam şuramda Yine de sevmedi, Leylâ Mecnûnu
Ah be filozof . Anladııııım anladım çok seven sevilmiyor yalan dünyada. Harika bir şiir şiir gibi şiir sen filozofsun bu konoda us sun yüreğinize sağlık. Sevenler Sevilmez. Sevilenler kıymet bilmez. İşte fani dünyanın fani sevgisi... Sevgiler Selamlar... Allaha emanet ol...
Merhaba, sevgili nazlı olmalı...sevginin kırmızı çizgisidir bu...Seven de koşulsuz ve sınırsız sevmeli...sevgi isteyeni değil hep özveride bulunanı yeğler...duygular böyle gibiydi sanırım...Tebrrik ettim...Entellektüel.
sesli okudum...akıcılığı çok yerinde....derinliği yürek titretircesine...teknik alt yapnızın bütün maharetlerini kullanmışssınız bu şiirinizde...çıtayı çok yüksek tutmuşsunuz...bundan sonraki şiirlerinizden ben şahsım adına çok daha fazlasını beklerim...kalemde ışık görmek gönülün karanlık sokaklarını dile getirmek gibi birşey olmuş bu şiir....saygıyla....