(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDE İÇME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDE İÇME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EY GUZEL DOST KURBAN EMEĞİNE YUREĞİNE ŞEREF EMEK DOYDUM GELİŞİNİZ BİR BAŞKA YUREĞİNİZDEKİ YORUM BİR BAŞKA EMEKLE DİNLERİM SZİLERİ CANI CANDAN SELAM OLUN KALEM BİLEN CANLAR EMEKLE OKURUM HER SATIRINIZI HER DAHİM HIZIR YARDIMCINZI OLA KAZAYA BELAYA DÜŞÜRMESİN KALEMİNİZİ İNSANLIĞA SEVGİYE DOSTLUĞA BİN UMUT BİN SEVGİ KURBAN OLSUN KALEMİNİZDEKİ NUDAYA SEYİT KAZIM,
Kısa şiirin sitemi daha ağır olur.. Aşk pembeliği ile başlar, tatlı tatlı içirir, sancı ile gider iken, dert ile içtirir.. Güzeldi şiiriniz hocam yüreğinize sağlık....
Bir kadehin son damlası, Pakette biten sigarası, İçip de kafayı bulamadığı, İşte sarhoşların acı yanı.
İçmek çözüm değil anlık unuturabilir kafa dağıtabilir Ama asla içmeden yana değilim yazılan dörtlük adına Yüreğine kalemine sağlık selam sevgi dua ile.
kosarli47 tarafından 3/25/2011 9:36:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
gönül bu sevgili dost.ister yok diyemezsin.şöyle dostlarla birlikte bir masada sazımızla sözümüzle mabgal yanarken içmek iyi olurdu hani :))çok teşekkürler değerli dost.saygılarımla.
Aşk ağlatır...dert söyletir diye boşuna dememişler demekki...Bazen söylemekte ağlamakta kar etmiyor...İnsanın medet umduğu şeyler giriyor araya.İyi veya kötü.Herkese göre değişir.Ama ihtiyaç duyduğunda elinin altında bulamayınca böyle sitem eder işte.Kutlarım.Selamlar.
GELİŞİNİZ BİR BAŞKA YUREĞİNİZDEKİ YORUM BİR BAŞKA EMEKLE DİNLERİM SZİLERİ CANI CANDAN SELAM OLUN KALEM BİLEN CANLAR
EMEKLE OKURUM HER SATIRINIZI HER DAHİM HIZIR YARDIMCINZI OLA KAZAYA BELAYA DÜŞÜRMESİN KALEMİNİZİ İNSANLIĞA SEVGİYE DOSTLUĞA BİN UMUT BİN SEVGİ KURBAN OLSUN KALEMİNİZDEKİ NUDAYA SEYİT KAZIM,
,,