Saniyeler akıyor, dakikaalar bakıyor Sırada saatler var, gün aktıkça akıyor Haftadana izin alır, geriye aylar kalır Bunu kıskanan aylar, sanma geride kalır.
Yaş dediğimiz zaman, ömürden alır yılı Ayırmaz onu bunu, ser döker siyah kılı Aşk çok masumdur inan, bak evreden evreye Şeytan girer devreye, zarar verir çevreye.
Başın dik ve kararalı, kalbe gözlerinle ak Seven sevilirse meşk, kaçarsa aşk ile bak Yık bütün engelleri, yola çıksa da çıyan Bir kez yaşanırmış aşk, ömrünü etme ziyan.
Vucuda gelir elbet, cezası var müebbet Aşkı yaratan Allah, hoşgedin ey musibet Şer diye bakardım, meğerse varmış hayır Aşk kutsaldır unutma, tanımam yokuş bayır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Kutsaldır Unutma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Kutsaldır Unutma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başın dik ve kararalı, kalbe gözlerinle ak Seven sevilirse meşk, kaçarsa aşk ile bak Yık bütün engelleri, yola çıksa da çıyan Bir kez yaşanırmış aşk, ömrünü etme ziyan.
Başın dik ve kararalı, kalbe gözlerinle ak Seven sevilirse meşk, kaçarsa aşk ile bak Yık bütün engelleri, yola çıksa da çıyan Bir kez yaşanırmış aşk, ömrünü etme ziyan.
....ANLAM, DUYGU VE GÜÇLÜ ANLATIM BÜTÜNLÜĞÜ İLE OKUMASI DOYUMSUZ BİR TAT VEREN DİZELERDİ. SEVEN VE YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN. ...SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.