(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E V G İ dir O şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E V G İ dir O şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek güzel bir o kadarda anlamlı yüce bir duygu ve seveceksin seveceksin bütün olumsuzluklara rağmen inadına seveceksin çekinmeyeceksin insanları kuşları çiçekleri sevdiğini açıkça söyleceksin heyecan yapacak kalbi sevenler bilir bence seven kalp daha makbul ama tek husus ölmeyeceksin ölümüne değildir sevgiler şunu belirtmek isterim sevgili dediğinle her şeyi yaşayacaksın hissedeceksin mutluluk aşk varken haydi ölelim değil sadece o aşkla sona gitmek ve öldüğünde yine seveceğini ölülerde sever diyebilecek kalbin olacak.
Öncelik olarak değerli düşüncelerinizden dolayı teşekkürlerimi sunarım . Sizinde belirttiğiniz gibi benimde söylemek istediğim buydu. Yani hemfikiriz... Selam ve sevgiler.
SELAM DEYERLİ ŞAİİR DOST EMEĞİNE BİN SELAM OLSUN KALEMİ PAK YUREĞİ HAK OLAN DOST COK GÜZELDİ EMEKCE OKUDUM HAK İLE PUANIM TAMDIR YUREĞİNE HAK DAHİM EYLESİN EMEĞİNİ SELAM SEVGİ EMEK OLSUN EMEK BİLENE SÖZ DEYER OLSUN.SEYİT KAZİM ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ONURLANDIM .. GÖNLÜMCE OLANI YAZDIM .. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .. ÇOK ANLAMLIYDI .. TÜM KELİMELERİ HAMLENİZ KİFAYETSİZ KILDI .. Sustum .. Hani derler ya AĞLAMAK İSTİYORUM .. O denli ÖZEL ve GÜZELDİ .. Ne mutlu ..