(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMADI YAPAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMADI YAPAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama olmadı yapamadım başaramadım İşte bu yüzden insan seviyorsa sevgisini Utanmadan çekinmeden ve ertelemeden söylemeliki Sonra her şey için geç kalınmış olmasın….
haklısın.. ama bazen insanlar bunun farkında olmayıp hislerini içinde tutuyor, açamıyor.. açtıgındada belkıde iş işten geçmiş oluyor.. en iyisi zaman kaybetmeden söylenmeli herşey.. ertelenmemeli dediğin gibi..
haklısın gönül dostu...sevgi besliyosan birine geç olmadan vakit geçmeden açmalı insan içini... kutlarım güzel dizelerin sahibi yüreği... sevgiyle kalın...
İşte bu yüzden insan seviyorsa sevgisini
Utanmadan çekinmeden ve ertelemeden söylemeliki
Sonra her şey için geç kalınmış olmasın….
haklısın.. ama bazen insanlar bunun farkında olmayıp hislerini içinde tutuyor, açamıyor..
açtıgındada belkıde iş işten geçmiş oluyor..
en iyisi zaman kaybetmeden söylenmeli herşey.. ertelenmemeli dediğin gibi..