(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurun Bakalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurun Bakalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SELAM DEYERLİ ŞAİİR DOST EMEĞİNE BİN SELAM OLSUN KALEMİ PAK YUREĞİ HAK OLAN DOST COK GÜZELDİ EMEKCE OKUDUM HAK İLE PUANIM TAMDIR YUREĞİNE HAK DAHİM EYLESİN EMEĞİNİ SELAM SEVGİ EMEK OLSUN EMEK BİLENE SÖZ DEYER OLSUN.SEYİT KAZİM ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Yüreğine kalemine sağlık dost, söylenec ek çok şey var aslında, zaten en güzelini Cemil kardeşim ve Sevgi hanım söylemiş, umarım çok geç olmadan uyanırız, selam ve sevgilerimle.
ÜSTADIM; ÇOK HAKLISINIZ KISA VE ÖZ. DURUM MEYDANDA UZUN UZUN DİZELERE DE DÖKMEYE GEREK YOKTU ZATEN. ONLAR İSTEDİLERMİ VURURLAR DA VURURLAR. LİBYA ZATEN ESKİDEN BERİ ABDNİN, İNGİLTERENİN, FRANSANIN VE İTALYANAN KUYRUK ACISI OLDUĞU BİR ÜLKEYDİ. BİR BAHANE ARIYORLARDI O DA ELLERİNE GEÇTİ. VE ELEBAŞI DA FRANSA... SARKOZİNİN PLANI HERHALDE YENİDEN SEÇİLMEK Kİ GÜNDEM YARATIYOR BENCE. ELBET BİR GÜN GÜN OLUR DEVRAN DÖNER ONLARA AYNI ŞEYİ YAŞATIR YÜCE ALLAH. SAYGILARIMLA...
KÜÇÜK OZAN tarafından 3/24/2011 10:42:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
cıkar menfaat ön pılanda kutluyorum saygılarımla
allah birliyimizi bozmasın