"’Bir teselli ver" * Başkası gibi olmasın Başkasına olmasın Yaşama dair Yaşanmışa Yaşanacaklara "Bir teselli ver"
Güzelliğin resmi çizilmedi henüz Şiiri yazılmadı Amaçta gizlendi her şey Yolculuğa eklendi Zamana saklandı Göz parlaklığına Umuda Uzağa Yakına
’Zaman ver’ diye diye geçirdik hep anları ’Bekler nasılsa’ avunmaları, kör umutları Gidiyor şimdi bak O Yanına alıp zamanları
Gün olur da ufak bir merakla dahi olsa görmek istersen Bilmek istersen yeniden Bulmak istersen (bari) gidişimi tekrar Ayrılmak istersen taze taze! O ânı yaşamak için bir an...
Hayır Cesaretini toplama! Yok yok Korkman gerek gitmekten! Yapamaman gerek bensiz! Lütfen Cesaretini toplama...
Yıldızlar toplanacak Bir şehrayin olacak onuruna Gülücükler asılı kalsa da dudağıma Bakma sen yaptığıma Birkaç damla çok değil hatırına...
Bilinir şeydi Gözlerime hapsolman Arada ağlıyorsam; rahatın için Arada siliyorsam; sevinmen için Bilinir şeydi Gözlerime hapsolman.
(Eskisi gibi değilsin ki. Hüner değil o! Aklımda hep yenisin. / O an gitmesin diye zamanın saçlarını okşuyorum gecelerce...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cesaretini Toplama! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cesaretini Toplama! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’Bekler nasılsa’ avunmaları, kör umutları
Gidiyor şimdi bak
O
Yanına alıp zamanları
Zaman farkında olmadan su misali akıp gidiyor ve kıymetini hiç bilmiyoruz.
Saygılarımla...