(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAMERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAMERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SELAM DOST KALEMİ HAK İMANI PAK KALEMİ emek BİLGE ŞAİİR DOST KUTLARIM DAHİM OLSUN YAZDIKLARINI EMEKLE OKUDUM ARİF OLAN ANLAR DOST..SAYGI UMUT HURMET DİLERİM SEYİT KAZİM,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kuru fasulye çok kolay; akşamdan kuru fasulyeyi suya koyup, ıslatacaksın, eğer mümkünse sütle ıslatırsan daha güzel olur. Sabah ilk işin kuru soğanı ince ince doğrayıp biraz yağla kızarıncaya kadar kavurup, salçasını ilave ettikten sonra, önceden ıslattığın kuru fasulyeyi içine katıp, birazda bu vaziyette karıştırıp sonra yeterince su ilave ederek fasulyeler yumuşayıncaya kadar kaynamaya bırakacaksın.
Bu çok basit eğer istersen daha sonra sana çiğ köfte, içli köfte, tepsi kebabı gibi biraz daha zor yemeklerin tariflerinide verebilirim.
çok teşekkür ederim ,bilmediğim konularda sizden yardım isteyebilirim o zaman ,mesela kurufasulye yapmasını pek beceremiyorum..saygı sevgi ve selamlarımla
Elimde bezle tüm eşya tozlarını alıp Gerekirse akşamdan sabaha kalıp En güzel şekilde işimin içine dalıp Tüm evi temizlemezsem namerdim
Her tarafı dağıtsalar da kızmadan Onlardan önce kendim hiç sızmadan Ev de terör estirip te asla azmadan Onbeş çocuğa bakmazsam namerdim
cesurca bir deyimdi *** namerdim ** neden yapmayasınız ki erkek bayan işi değil bu işler titiz becerikli beylerde oldukça fazla tebrikler usta kaleme..
ÜSTADIM; ŞİİRİNİZİN ADINI GÖRÜNCE BAŞKA TÜRLÜ DÜŞÜNMÜŞTÜM. AMA SİZ TAM TERSİNİ YAZMIŞSINIZ. İNSANLIK HALİ BU ÜSTADIM. YERİNE GÖRE ERKEKDE OLSA YAPABİLDİĞİ HER ŞEYİ YAPMASI LAZIM. BUNDA DA HİÇ Mİ HİÇ YADIRGINACAK BİR DURUM YOK. YADIRGAYANLAR YADIRGASIN BİZE NE. sİZ DOĞRULARI BİRAZDA MİZAHİ ŞEKİLDE YAZIP BİZİ GÜLDÜRYORSUNUZ EKREĞİ VE KADINI İLE. İÇİNİZ RAHAT OLSUN. SAYGILARIMLA...
yalnızlıktan bıktım ağacan... uzun yolculuk güzeldi bir kez daha teşekkürler güzel insan.. yeri gelirse her şeyi yaparız hanımlar merak etmesinler... greve gidiyoruz:)))
Merhabalar Adnan Bey,şiir başlıklarını gezerken ''Namerd'im''başlığında benim de bir şiirim olduğu için ilgimi çekti ve şiirini çook beğendim.Serzenişlerinize bayıldım.Kaleminize,neş'enize sağlık beni güldürdünüz ve düşündürdünüz,saygılar efendim....
Ferda,ca tarafından 3/23/2011 4:56:08 PM zamanında düzenlenmiştir.