Yaprak gibi düştüm, ayaklarına Sevdamı söyledim, sokaklarına Ak saçların oldum, şakaklarına Yine de görmedin, bendeki aşkı
Gece ayın oldum, sabah güneşin Soğuk akşamlarda, yanan ateşin Her yalnızlığında, son iç çekişin Yine de görmedin, bendeki aşkı
Şu kalbimi bölüp, verdim eline Ekmek böler gibi, gözün seline Rûhumu da tıktım, o heykeline Yine de görmedin, bendeki aşkı
Bendim bülbüldeki, hazîn âhu zâr Aşkına kalbimdi, tek derin mezar Hasretten tükendim, ben azar azar Yine de görmedin, bendeki aşkı
Yarana merhemdim, kalbe sürdüğün En güzel düşündüm, gece gördüğün Yerde kanın oldum, her tükürdüğün Yine de görmedin, bendeki aşkı
Soner Çağatay / 22: 53 / 19 Mart 2011 / Wuppertal
.....Şiirlerime yorum yazmak için şiirini okuduğum şair ve şaireler kendilerini zorunlu hissetmesinler. Bu sayfayı daha çok bir not defteri olarak kullanıyorum. Tabii ki okumak isteyen okur. Takdir onların. Ne uğur böceği ne de puan istiyorum. Bunu samimi söylüyorum. Sitem amaçlı da söylemiyorum. Kimseyi hatırla, yoruma icbar etmek istemem. Doğal bir insanım, her şey doğal olsun isterim. Yorum yazanlara cevap yazmazsam, kırılmasınlar lütfen. Bu sayfa kendime ait olduğu için fotoğraflarımı koyuyorum. Yoksa başka bir amaç için koymuyorum.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE DE GÖRMEDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE DE GÖRMEDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soner kardeşim şiirleriniz çok güzel ve öğrenecek çok şeyler var sizden.Ben sayfanıza gelmekten çok mutluyum. Tıpkı şimdi olduğu gibi.Şiir, fon müziğive yorum harika. Nasıl kendimi bu güzellikten mahrum edebilirmki?
Her iki yüreğede çok çok çok tşkrler.İyiki varsınız canlar.Sevgi ve saygılarımla
arkadaşalr şiir güzel demiş ama lütfen yoruma da haksızlık etmeyelim olmaz mı ,,sölzer yorum fon hepsi gerçekden enfes olmuş, kutladım müzüik seçimi, sesin rengi bir başka tat katmış denizin dünyası
Herkes kadar seninde sevilmeye ihtiyacın var bunu hissediyorum ve bu çok zoruma gidiyor.Zira tamamen karşılıksız ve seni sen olduğun için seven ben'i asla görmedin göremedin.Anlamışta değilim sana aşkımı anlata bilmişte değilim.senin adınada kendi adıma da çok üzgünüm sevgilim.Farkedilmemekten değil,çok sevildiğini bilememişliğin beni derinden yaralıyor.Sen bana verilmiş bir ceza gibiydin ben sana verilmiş bir nimet gibi.Hissetmemek senin suçun,hissedilememek te benim cezam sanırım... ***Diye bilmiş bir şiir.Belki aşkın kaderi bu kurguda daha bir belirgin. **Benseni severim sen elleri Senden başkasıdır onların hayalleri. dedi ve gitti. Elinize sağlık. hisli bir dokunuştu kendi adıma.sevgi ve selam.
Her ne kadar siz şiire yorum ve puan istemesiniz de bizim içimizden geldi.Yorum yapmak ve puan vermek artık sizin isteğiniz üzere olmaz. Şiir topluma mal olmuştur. Okuyucu da kendi bilir yorum ve puan hususunda.
üstadım her zamanki gibi beğenerek okudum. Ne yazarsan okutuyorusn bunu da biliyorum. Kaleminin gücü her şiirde farklı yönden kendini gsöteriyor. Bilnine yolda yürümek en iyisidir.
Yüreğinize sağlık hocam.Cok güzel bir şiir her zamanki gibi.Kutluyorum değerli soner hocamı.Zorunluluğa gelirsek, Açık konuşan bir insan olarak ben sizin siirlerinizi okumaya kendimi zorunlu hissediyorum.Sebebi ise çok kaliteli ve cok ustaca kalem olmanız, Fazla firsat bulamiyorum yoksa hepsini okurdum.Saygılarımla hocam.
Tıpkı şimdi olduğu gibi.Şiir, fon müziğive yorum harika. Nasıl kendimi bu güzellikten mahrum edebilirmki?
Her iki yüreğede çok çok çok tşkrler.İyiki varsınız canlar.Sevgi ve saygılarımla