az önce telefonum çaldı aybüken anne arıyordu ’hastaneden torun aradı, oğlum celal’im iyileşmeye başlamış. sevincimi ilk senle paylaşayım istedim’ diyor. ne kadar sevindim anlatamam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlatım dili akıcı, gereksiz ayrıntılardan uzak...
ve düşündürücü,gizemli, yoruma açık...
sevincimi ilk senle paylaşayım istedim diyor. ne kadar sevindim anlatamam...
bir baskasına göre sevinci ortak olduğunuz için, güzel haber için sevindiniz, bir başka okuyucuya göre de sevincini ilk sizle paylaşmak istediği için. ne için nekadar sevindiğinizi tam bilmiyoruz. ve bunu kimse bilmeyecek. bu yüzden çok beğendim...
Aybüken anne kim? Celal'in nesi var? Torunun adı ne? Hangi hastanede,kaç gündür yatıyor? Nerde oturuyorlar ve kimlerdendirler? Başka çocukları da var mı?
Neyse,uykum da kaçmıştı zaten.Sabaha kadar bol bol düşünürüm artık..
az önce telefonum çaldı aybüken anne arıyordu ’hastaneden torun aradı, oğlum celal’im iyileşmeye başlamış. sevincimi ilk senle paylaşayım istedim’ diyor. ne kadar sevindim anlatamam... ........::::))))demekki hakikaten sizi önemsemiş mutluğuna ilk siz ortak olun dilemiş ne güzel tebrikler....