(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Süper Ay şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Süper Ay şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumayı değil de.. Poz vermeyi severiz kitapla... hani desinler ki.. Şu vapurda kitap okuyan.. Kimbilir neler bilir ... Neler vardır aklında.. Oysa kitap tek başına takılır kendi hayatına.. Adam tek başına. Bir gözü sayfasında kitabın.. Bir gözü kitap gibi karşısında oturan kızda.. Bir tür kitap okur aslında....
AY, bu akşam kocaman olacakmış öyle parlayacakmış ki ışığında kitap bile okuyabilecekmişiz ne de severiz kitap okumayı ya... :)))))))) tebrikler bu güzel dizelere yazan yüreğe.
AY, bu akşam kocaman olacakmış öyle parlayacakmış ki ışığında kitap bile okuyabilecekmişiz ne de severiz kitap okumayı ya... .....................hehehe.işte budur alan alsın buradan dersini....çok süper..saygılarımı ve hürmetlerimi bırakıyorum anlamlı sayfanıza..
AY bu akşam öyle kocaman öyle aydınlık olacakmış ki, İbrahim Tatlıses olayının faillerini 24 saatte yakalayan ama yüzlerce faili meçhul cinayeti yıllardır aydınlatamayan yetkililerin de kafalarını aydınlatacakmış. Gerçekten AY kocaman olunca, ne yapmalı bu gece? Dilek tutmalı, dua etmeli, şaman inancıyla kurban kesmeli, hayra yormalı, deprem beklemeli, Sahi, niye durup duruken kocaman oluyor ki? Bu işin içinde bir iş var. Yakalayıp Silivri'ye göndermeli :)
Bi kere bizim zamanımızda doğru-dürüst elektrik yoktu!.. Çıra ışığında,kitap mı okusaydık? Arada bir ay ışığı olsa da,o akşam ya misafir gelir yada sabaha kadar kaybolan kuzuyu arardık. Şimdi de,gözlerim yakını iyi görmüyor ve gözlük takmayı da hiç sevmem. Ayrıca,kitap fiyatları almış başını gidiyo!..
ben kararlıyım 20-25 tane kitap yapıp bi kırtasiyeye koyacam inşallah iyi olur bu arada orhan veli kadar okuyucun olurdu emin ol tarzın aynı onlarınkine benziyo bide pelin onay şiirlerine yine güzeldi değerli yazarım
Poz vermeyi severiz kitapla...
hani desinler ki.. Şu vapurda kitap okuyan..
Kimbilir neler bilir ...
Neler vardır aklında..
Oysa kitap tek başına takılır kendi hayatına..
Adam tek başına.
Bir gözü sayfasında kitabın..
Bir gözü kitap gibi karşısında oturan kızda..
Bir tür kitap okur aslında....