ÇANAKKALEYE DOĞRUBu gün on sekiz mart ufukta sabah Mehmedim naranı duyar gibiyim. Hâlâ o ruhunu arıyorum ah! Kanınla ruhumu yuyar gibiyim. Tertemiz çehrenin hayali cihan Dünyalar az gelir biçilmez pahan Irmak gözlerimle sulanır vahan Cepheden cepheye kayar gibiyim. Kaybolmuş yıldızlar diyarındayım Rakamlar tükendi kayboldu sayım Koca bir dünyaya karşı alayım Hava sıcak amma buyar gibiyim. Bir millet şahlanıp denizler taşmış Feleğin tersine engeller aşmış Bu işe senaryo yazanlar şaşmış Kalbimle manaya doyar gibiyim. CEYHUNİ yazılmış nice destanlar İnsan olan insan bunları anlar Gelibolularda tıkandı çanlar Seninle bu çağa ayar gibiyim. 18.Mart.2011 CEYHUNİ (Mustafa AVCU) |
Merhaba değerli dostum 96 yıl önce Çanakkale'de emperyalizme karşı saygıyla andığımız Mustafa Kemal Atatürk komutasında savaşarak bedel veren Anadolu Halkların evlatları o gün tarihe büyük bir destan yazdılar, sömüren ve işkalci emperyalizme karşı direndiler,onlar bedel vererek ülke için savaştılar,ama ne yazık kı bazılarıda savaşta kaçtılar işbirlikçi oldular bugün de onalar yine aramızdalar.Maaklesef Çanakkale yıllar sonra dışgüçlerce aşıldı ve ülkenin her bir karış toprağı onlara satıldı , Haran'ı , Maraş'ı ,İstanbul'u , Çukurova'sı çoktan Emperyalizm ya satıldı yada peşkeş çekildi. Ülkeyi yabancı sermaye sardı, şimdi sahte gözyaşı dökenler olacak bugun itibariyla .Onlar şu an Geliboluda'lar timsah gözyaşı dökecekler bir kaç oy için..Yada şiirler okuyacaklar duyguları sömürmek için ...........Şehitlerin almamış olduğu vatan ayaklar altında , bu vatan işte böyle bir vatanı ?Çanakkalede kahramanca ölenleri rahmetle anıyorum. Tabiki Çanakkale'de ölen Mir Resene'nin kardeşlerinden biri olan Kağızman'lı Kürt Ali lakabıyla t dedemi de .....Umarum tüm Anadolu halkları İşbirlikçi PATRON-ağa ,şey ve ABD tarafında atanmış siayasetçilere tek yürek olacak böylece Çanakkale şehitlerti mezarlarında rahat yatacaklar...
Saygılarımla