(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demli Özlem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demli Özlem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demdem olmuş yüreğimden düşersin Bir öz, bir içim sevgi. Beni benden al ey güzelim Sıcak bir bardak çay gibi Dol kalbimin içine Ey sevgili.
Hatırla o günü Soğuk hava ta içimize işlerken Yağmur sicim gibi yağıyordu caddeye Önümüz arkamız bir kıyamet sanki Gökte nehirler inmekte Zincirleri boşanmış sel gibi.
Ellerin ellerimdeydi can Candan gülümsemeyle dedin ya Hadi canım çekti bir bardak çay Çay içimi ısıtan Sıcak nefes gibi İçelim sevgiyi sıcak sıcak hadi.
Islak saçlarında düşen damlaydım Yüzüne dokunup parmak uçlarından kaydım. Yüreğin bu serinlikle ürperdi Üşüdüm dedin Sar beni ey sevgili, Maşuk'un aşkını sardığı gibi.
Alıp o serçe ürkek ellerini Birbir sıcak sevgiyle sardım Canıma can katan Bir bardak çay gibi Ilık ılık yüreğime aktın.
Melik Haker tarafından 3/17/2011 10:13:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir öz, bir içim sevgi.
Beni benden al ey güzelim
Sıcak bir bardak çay gibi
Dol kalbimin içine
Ey sevgili.
Hatırla o günü
Soğuk hava ta içimize işlerken
Yağmur sicim gibi yağıyordu caddeye
Önümüz arkamız bir kıyamet sanki
Gökte nehirler inmekte
Zincirleri boşanmış sel gibi.
Ellerin ellerimdeydi can
Candan gülümsemeyle dedin ya
Hadi canım çekti bir bardak çay
Çay içimi ısıtan
Sıcak nefes gibi
İçelim sevgiyi sıcak sıcak hadi.
Islak saçlarında düşen damlaydım
Yüzüne dokunup parmak uçlarından kaydım.
Yüreğin bu serinlikle ürperdi
Üşüdüm dedin
Sar beni ey sevgili,
Maşuk'un aşkını sardığı gibi.
Alıp o serçe ürkek ellerini
Birbir sıcak sevgiyle sardım
Canıma can katan
Bir bardak çay gibi
Ilık ılık yüreğime aktın.
Melik Haker tarafından 3/17/2011 10:13:02 PM zamanında düzenlenmiştir.